kostakis_ss
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 15.647
- Κριτικές
- 29
- Like
- 219
- Πόντοι
- 1.390
Αν ήμουν σαν αυτούς τυπε δεν θα δούλευα σε ελληνικές ταβέρνες στο Belin. Θα χωνόμουν σε αλλa κόλπα. Αλλά άμα μου τη λένε δεν κάνω πίσω όπου και na είμαι.
Τύπε σε ταβέρνα δουλεύεις; Έχω ακούσει γενικά ότι παίζει αρκετή αθλιότητα σε πολλές απ αυτές. Για πες τη δική σου εμπειρία. Ωράριο; Λεφτά; Κλίμα-Συμπεριφορές; Ελεύθερος Χρόνος;
Τη γλώσσα την δουλεύεις καθόλου;
Εκεί μπορείς να βγαίνεις άνετα μόνος χωρίς να σε κοιτάνε σα χαζό όπως στην Ελλάδα, αλλά χρειάζεται γλώσσα να πιάνεις κουβέντα με μπαρμεν-γούμεν και θαμώνες απ τις μπυραρίες. Και φυσικά για να την πέφτεις σε μουνιά. Μια χαρά περνάει κι έτσι ο καιρός...

Οι Έλληνες, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, οι περισοτεροι μεγάλα μουνιά. Παρτακηδες, καχύποπτοι, συμφέροντολόγοι, εκμεταλλευτεs. Οι χειρότεροι εδώ είναι οι Έλληνες και όπως πάντα οι κώλο Αλβανοί. Αλλά μουνοπανα αυτά. Το παίζουν και καλά φίλοι και κοιτάνε πως θα σου τη φέρουν. Στην Ελλάδα δεν τους γούσταρα, εδώ τους συχαίνομε. Μεγάλοι ρουφιάνοι. Με διώξανε από μια ταβέρνα εξαιτίας ενός κώλο Αλβανού ρουφιάνου. Ευτυχώς δουλειές υπάρχουν όμως. Θα τα πούμε όμως αυτά εν καιρώ. Αν μείνω τελικά εδώ και βρω κανα σπίτι να έχω το χρόνο και το χώρο μου, θα sas γράψω ιστορίες από το Βerlin. Τώρα είναι η ώρα να πάω για καμία μπύρα στη γειτονιά και να φάω και το ντονέρ μου.

Και κάτι τελευταίο. Πολύ πουστάριο εδώ. Έχω φρικάρει με αυτά που βλέπω. Το κλίμα φταίει το νερό, τi να πω ?
Δεν είναι περισσότεροι από ό,τι στην Ελλάδα απλά δεν κωλώνουν να το δείχνουνε.Κρυφόπουστες έχει σίγουρα λιγότερους.
Βερολίνο παίζει και να δεις δυο μουστακαλήδες να φιλιούνται στο δρόμο ή 3 λεσβίες να κάνουν 3 way kiss Ελλάδα λίγο πιο δύσκολα.
αυτο που μας ενδιαφερει ειναι οτι στο Βερολινο εργαζονται παρα πολλες Πολωνες μουναρες εκδιδομενες
Οντως.Μόνο μην το πεις στην Πολωνία αυτό γιατί θυμώνουν.Εκεί όλες οι πουτάνες είναι Ουκρανές όπως λένε.
έχεις δίκηοΟντως.Μόνο μην το πεις στην Πολωνία αυτό γιατί θυμώνουν.Εκεί όλες οι πουτάνες είναι Ουκρανές όπως λένε.
Εντωμεταξύ η εμπειρία με Πολωνέζα πουτάνα δε διαφέρει πολύ από αυτή με Πολωνέζα γκόμενα.Εχουν φοβερό GFE.Από την άλλη οι Πολωνέζες γκόμενες έχουν τρομερά BJ skills όπως οι πουτάνες.
Με Πολωνέζες είσαι σίγουρα στο σλαβικό παράδεισο ανεξάρτητα με το τι επαγγέλλονται.
Φταιει μάλλον πως η πολλή βροχή τους έχει κάνει ευαίσθητα παλικάρια...
Παραλίμνιε, σου έχω στείλει μήνυμα προσωπικό, αν θες να βρεθούμε. Θα είμαι αύριο στο Βερολίνο...
'Εχει πάρα πολλά, σίγουρα πάνω από 100 μαγαζιά, π.χ.παίδες αυριο παω Βερολίνο, εκτός απο artemis και τα λοιπά studio υπάρχει κάποιο μασσατζίδικο με happy end/πίπα;
ευχαριστω πολυ αδελφέ αν και βλεπω ότι όλα αυτά ειναι ανοικτά μέχρι τις 10-11 το βράδυ.. Ψάχνω για κανά μεταμεσονύκτιο αλλα δεν βρίσκω αν ξέρει κανένας ας βοηθήσει ευχαριστώ'Εχει πάρα πολλά, σίγουρα πάνω από 100 μαγαζιά, π.χ.
(2x)
για τα οποία έχω διαβάσει καλές κριτικές τώρα τελευταία στα γερμανικά φόρουμ.
Παιδιά είμαι βερολίνο εδώ και ενάμιση μήνα.Μαθαίνω τη γλώσσα και είμαι παντελώς μόνος,δεν έχω ούτε ένα γνωστό.
Ευτυχώς κάτι κοπέες φιλοτιμούνται και μου μιλάν στο φρντιστήριο αλλά οκ μέχρι εκεί.Έχω να ακουμπήσω σάρκα γυναικεία
τέσσαρις μήνες.
Είμαι για αρτεμις,αλλά αν υπάρχει κάτι άλλο θα ήμουν ευγνώμων σε κάθε υπόδειξή σας.Δουλεύω σε μίνι τζόμπ λόγω γλώσσας
και πήρα για τον πρώτο μήνα 470 ευρώΟπότε προσέχω τα φράγκα τραγικά γιατί δεν είμαι για μαλακίες! Αλλά η καύλα
απ την άλλη φοβάμαι να μη μου δημιουργήσει πρόβλημα και πάθω και τίποτα.
Φίλε Ντιβουάρ είσαι τρισμέγιστος αλλά δεν το χω με τα πισι και δεν πολυβγάζω άκρη με τους οδηγούς που παραθέτεις,έτσι δέχομαι
υποδείξεις άνετα για το που θα καταθέσω τα λιγότερα λεφτά με την περισσότερη καύλα που μπορώ να πάρω.