Gamaw Gries
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Μαΐ 2013
- Μηνύματα
- 671
- Like
- 9
- Πόντοι
- 6
Ούτε 5 μήνες δεν θα αντέξεις κακομοίρη και εσύ και όλα τα άλλα ζώα που φεύγουν από εδώ και γυρνάνε ύστερα από λίγο αφού απέτυχαν να βρουν τους επίγειους παραδείσους που τους έταζαν.
Να κατέβει προς Baden Wuerttemberg αλλά να χει υπόψη του πως το κόστος ζωής δεν έχει καμία σχέση με το Βερολίνο...από τα ενοίκια μέχρι τα εισητήρια των τρένων...Πολύ πιο ακριβά κάτω.
Ναι αλλά ο αξιοπρεπής μισθός έχει να κάνει με ειδικευμένο εργατικό δυναμικό.Πράγματι, τα χρήματα που θα χρειαστεί για να ζήσει κανείς νότια είναι περισσότερα, αλλά και οι μισθοί είναι καλύτεροι. Τα δύο πιο πλούσια κρατίδια της Γερμανίας είναι τα δύο νότιά της, δηλαδή η Βάδη-Βυρτεμβέργη και η Βαυαρία.
Η ποιότητα των ανθρώπων όμως είναι αυτή που κάνει τους τόπους αυτούς να ξεχωρίζουν, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορά που υπάρχει, σαν να συγκρίνεις Ταλιμπάν με μορφωμένο Ευρωπαίο, δεν υπάρχει σύγκριση.
Άλλη ράτσα οι δυτικοί Γερμανοί και άλλη οι πρώην ανατολικοί.

Επειδή έχω μεγαλώσει Γερμανία, με γερμανικό Abitur, τελειωμένο γερμανικό Gymnasium και έχω γυρίσει διάφορα γερμανικά κρατίδια – λόγω δουλειάς γονέων, δεν υπήρξαν btw ποτέ Gastarbeiter, θα σου πρότεινα άμα έχεις τέτοια δυνατότητα – να ΜΗΝ προτιμήσεις το Βερολίνο καθώς εκεί θα συναντήσεις την χειρότερη φάρα Γερμανών σε όλη τη χώρα.
Δεν γνωρίζουν από ευγένεια, είναι τρελά ξενοφοβικοί (Τούρκους – Kreuzberg κλπ και παίρνει και τους υπολοίπους η μπάλα) φασισταριά από τα λίγα, χαμηλής μόρφωσης κατά πλειοψηφία και κομπλεξικοί σε σχέση με την πρώην δυτική Γερμανία - αλλά να πας πιο νότια, κατά προτίμηση Βάδη-Βυρτεμβέργη ή Βαυαρία. ΔΕΝ το τονίζω αυτό ΔΕΝ συγκρίνεται με ΤΙΠΟΤΑ η ποιότητα των ανθρώπων στα κρατίδια αυτά με τους Βερολινέζους. Πραγματικά με νοσταλγία θυμάμαι τα χρόνια μου στη Στουτγάρδη – και ακόμη βρίζω το Βερολίνο.
Κοινότητες ελληνικές έχει σε όλες τις γερμανικές πρωτεύουσες κρατιδίων, αλλά και προξενεία, εκκλησίες που μπορούν να σε βοηθήσουν στα πρώτα βήματα.
Άμα αποφασίσεις να μείνεις Γερμανία, μην απογοητευτείς από το Βερολίνο - είναι ΧΑΛΙΑ σε σχέση με την υπόλοιπη πρώην δυτική Γερμανία, αλλά κάνε προσπάθεια αφού μάθεις τη γλώσσα να φύγεις για την πρώην ΔΥΤΙΚΗ Γερμανία και προς το νότο. Σου εύχομαι καλή δύναμη.
να πας πιο νότια, κατά προτίμηση Βάδη-Βυρτεμβέργη ή Βαυαρία. ΔΕΝ το τονίζω αυτό ΔΕΝ συγκρίνεται με ΤΙΠΟΤΑ η ποιότητα των ανθρώπων στα κρατίδια αυτά με τους Βερολινέζους.
σαν να συγκρίνεις Ταλιμπάν με μορφωμένο Ευρωπαίο, δεν υπάρχει σύγκριση.
Άλλη ράτσα οι δυτικοί Γερμανοί και άλλη οι πρώην ανατολικοί.
Κοίτα, για να σου μιλήσω για την δική μου εμπειρία από τη Βάδη-Βυρτεμβέργη, εγώ τους Γερμανούς εκεί τους συμπάθησα και συνεχίζω και τους συμπαθώ – είχα καλές σχέσεις, πολλές φιλίες κλπ.
Θυμάστε τι είχε πει ο πούστης δήμαρχος του Βερολίνου;
΄Μπορεί να είμαστε οι ΄΄φτωχοί΄΄ της γερμανίας αλλά είμαστε οι πιο κεφάτοι΄΄
Ο,τι λέει ο πιο πάνω, εγώ λέω τα ακριβώς αντίθετα.
Το Βερολίνο είναι η πιο kinky, κεφάτη, γαμάτη πόλη της Γερμανίας. Οι Ανατολικογερμανοί είναι βέβαια οι πιο "βλάχοι" ας το πούμε έτσι Γερμανοί σε σχέση με τους πιο σοφιστικέ Δυτικούς αλλά σαν ποιότητα ανθρώπων (όπου εν τέλει είναι και θέμα κάθε ανθρώπου σαν μονάδα) δεν νομίζω οτι δεν είναι καλοί άνθρωποι, ίσα ίσα οτι σαν πρώην πολίτες κομμουνιστικής χώρας μπορεί να βγάζουν μια ανθρωπιά και αξιοπρέπεια. Δεν είναι δηλαδή σαν τους Ρώσους που έχουν γίνει οτι φάμε οτι πιούμε και οτι αρπάξει ο....
Επίσης δεν διέγνωσα ιδιαίτερο ρατσισμό στο Βερολίνο, ίσως θέματα ξενοφοβίας να υπάρχουν στην υπόλοιπη Ανατολική Γερμανία, όχι στο Βερολίνο.
Και εν τέλει και σε ό,τι μας ενδιαφέρει στο Βερολίνο γαμάς παντού πιο φτηνά από Δυτική Γερμανία.
Τέλος συζήτησης.
Ο άνθρωπος θέλει να πάει να δουλέψει, να γυρίσει σελίδα στη ζωή του, να ανέβει οικονομικά κλπ. και του λες να πάει στο πιο kinky και εκεί που έχει πιο φτηνές πουτάνες και κάπου εκεί τελειώνει το επιχείρημά σου και άρα κλείνεις την συζήτηση και ούτε μύγα στο σπαθί.
Νομίζω δεν θα το σχολιάσω.
Και δεν νομίζω κανείς Γερμανός να βρίζει Βλάχους τους Βαυαρούς ή τους Schwaben το πολύ να που για την προφορά τους κάτι, πράγμα που μετά από περίπου 20 χρόνια στη Γερμανία δεν άκουσα. Μάλλον κόμπλεξ βγάζουν
έχω δει αφίσα στο Βερολίνο, τι ωραία θα ήταν η Γερμανία χωρίς την Βαυαρία αλλά πες οτι θα μπορούσε να είναι και χοντροκομμένο αστείο, ας το αφήσουμε.
η αίσθηση που σου αφήνει μία πόλη είναι κομμάτι της ποιότητας ζωής και γι' αυτό όσοι Έλληνες που ξέρω πλην εμού που έζησα εκεί 5 χρόνια γυρνάνε ενθουσιασμένοι από το Βερολίνο αυτό μεταφέρω εγώ. εσύ μπορεί να έχεις μέσα στην καρδιά σου για τους δικούς σου λόγους την Στουτγάρδη, σεβαστό αλλά θεωρώ οτι η κριτική σου στο Βερολίνο (την ιστορικά διαχρονικά πιο ανοικτή, προοδευτική, κοσμοπολίτικη πόλη της Γερμανίας) ήταν άδικα βίαιη.
επίσης επειδή είμαστε σε σάιτ συγκεκριμένης αρχικής θεματικής το οτι στο Βερολίνο βρίσκεις γαμάτα κολ γκερλ με ένα εκατοσταράκι την ώρα (για να μην μιλήσω για την πληθώρα μπουρδέλων για όλα τα βαλάντια με τιμές σαφώς κάτω από την Δυτική Γερρμανία) δείχνει οτι και εκεί η πόλη είναι μπροστά.
κατά τα άλλα δύο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα, ας πάει ο φίλος και θα δει από μόνος του.
φιλε καλή τυχη στη δυσκολη στροφή που κάνεις..Σου παραθετω μερικά οικ.στοιχεια απο Κ. Ευρωπη που ειμαι..kotsoskotsos, chrysa82, και jaygatsby, ευχαριστω για το ενδιαφερον και τις πληροφοριες. Οι λογοι που με εκαναν να αποφασισω να μεταναστευσω, εκτος απο οικονομικοι, ειναι οτι θελω να ζησω σε μια χωρα και πολη με ανοιχτους ανθρωπους και εντονη ζωη. Απο τις πληροφοριες που εχω, το Βερολινο ειναι μια τετοια πολη. Ζω σχεδον 8 χρονια σ΄ενα χωριο κι ενω στην αρχη γουσταρα τρελα, τωρα βαριεμε αφανταστα. Ολες μου οι μερες ειναι πανομοιοτυπες. Βλεπω τους ιδιους ανθρωπους, κανω, βλεπω και ακουω τα ιδια καθε μερα. Προ κρισης ηταν σιγουρα καλυτερα, τωρα βλεπω πολλους κατσουφιδες διπλα μου. Αλλαξαν οι ανθρωποι, οι συχωριανοι, οι συγγενεις, οι φιλοι.
Το Βερολινο επιλεχτηκε αρχικα γιατι εκει ζει μια Ρωσιδα με την οποια ειχα 2 χρονια σχεση οταν ζουσα στην Αθηνα. Ειχα κρατησει επαφες μαζι της και να που χρειαστηκαν. Η κοπελα ειναι 5,5 χρονια στη Γερμανια. Τα 2 Νυρεμβεργη και τα υπολοιπα Βερολινο. Απ΄οτι μου λεει το Βερολινο δεν το αλλαζει με τιποτα. Το πρωτο διαστημα στη Γερμανια, μου ελεγε στα mail της οτι οι Γερμανοι ειναι μαλακες κι οτι αν ειχε δουλεια δεν θα εφευγε ποτε απο την Ελλαδα. Τωρα μου λεει οτι με αυτα που ακουει για την Ελλαδα, ουτε σκεψη για επιστροφη εδω. Ξερω οτι στην αρχη θα ειναι δυσκολα, δεν ειμαι μικρος, σε λιγους μηνες κλεινω τα 47, αλλα δεν το βαζω ευκολα κατω. Θα το παλεψω. Δε σκοπευω ουτε να γινω βαρος στην κοπελα, ουτε στα αλλα ατομα που εχω εκει. Αν δεν μπορεσω να προσαρμοστω τους πρωτους 6-7 μηνες, θα την κανω για Γαλλια. Εχω κι εκει καποιους γνωστους και μια ξαδερφη παντρεμενη εκει. Δεν ξερω που θα καταληξω, αν θα μεινω για παντα Βερολινο ή παω σε αλλη πολη της Γερμανιας ή στη Γαλλια, αλλα για ενα ειμαι σιγουρος. Οτι αργησα πολυ. Επρεπε να ημουν ηδη εξω.