Πριν μερικες χρησιμες πληροφορειες
Οταν κατεβαινετε απο το αεροδρομιο Tegel πηγαινετε αριστερα και βγαλτε ενα εισητηριο διαρκειας γαι ολα τα ΜΜΜ.
Το εβδομαδιαιο εισητηριο κοστιζει περιπου 26 ευρω.
Ετσι θα μπορειτε να κινηστε ανετα σε ολο το Βερολινο.
Παρτε απαραιτητα ενα χαρτη.Το συστημα των συνκοινωνιων ειναι δαιδαλωδης αλλά αν λιγο αν το προσεξεις καλα,ευκολα καταλαβαινεις τι γινεται και πως να πατε,απο την μια πλευρα της πολης στην αλλη.
Αν πηγαινεις συνθετες διαδρομες ,πρεπει να αλλαζεις μετρο ,επειτα να παιρνεις τον ηλεκρικο επειτα μπορει ξανα μετρο.
Επισης να χρησιμοποιειτε και τα λεωφορεια.
Το Α 100 παει απο την μια ακρη της πολης στην αλλη.
Απο Alexanderplatz φθανει στο ζωολογικο κηπο.
Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι Α 100 ή σκετο 100.
Σιγουρα θα μπερδευτητε καποια φορα αλλά δεν τρεχει τιποτα. Ειστε σε επιφυλακη και ετσι στην επομενη σταση σταματατε και γυριζετε πισω.
Εγω ειχα παρει ενα πρωι το S-BHF και πηγαινα στην αλλη ακρη της πολης.
Περναγες απο ωραια διαδρομη και ηταν καμια ωρα το τερμα αυτης της γραμμης.Επειτα εβγαινες σε ενα αραιοκατοικημενο χωριο. Εκανες την βολτα σου ,εβλεπες πως κινειται ο κοσμος και τι ατμοσφαιρα επικρατει εκει και επειτα ξαναγυριζες στο Βερολινο.
Μια φορα βραδυ παιρνω το S-BHF αλλά κανω λαθος και παω στην αντιθετη γραμμη και με πηγαινε σε καποιο απομακρυσμενο χωριο.
Το καταλαβαινω και σταματαω ετσι ωστε να παρω το επομενο για την αντιθετη κατευθυνση.
Εκει που με αφησε ηταν απο την μερια του πρωην ανατολικου Βερολινου και ηταν ενας σταθμος σαν εγκαταλειμενος στην μεση του πουθενα. Δεν υπηρχε ψυχη εκει γυρω και ηταν σαν να εισαι σε κατι μερη που σε σκοτωνουν και δεν παιρνει κανεις χαμπαρι.

Ηταν ηδη αργα και οπου να ναι θα σταματουσαν την συγκοινωνια.
Οποτε μου περασε απο το μυαλο, αν δεν ερθει καποιο αλλο τι κανω?
Παρολα αυτα απολαμβανα το σκηνικο.Παιρνω τηλεφωνο ενα φιλο και του λεω οτι βρισκομαι στην μεση του πουθενα ,γυρω μου δεν υπαρχει ψυχη ,δεν ξερω αν εχει αλλο μεσο να γυρισω, σκοταδι και ερημια .
Για μενα ηταν ωραια εικονα.
Eχει πλακα η αισθηση να βρισκεσαι ξαφνικα στην μεση του πουθενα
Οι περισσοτεροι στο Βερολινο ειναι απλα ντυμενοι και δειχνουν μεγαλη ανοχη σε κατι διαφορετικο.Οπως να υπαρχουν ατομα με περιεργο ντυσιμο ή τελειως διαφορετικα ατομα.Αν καποιος νομιζει οτι ξεφευγει απο την μαζα ειναι ενα τελειο μερος να κυκλοφορεις στο Βερολινο ,αλλά για να γινει αυτο πρεπει να καταληφθεις απο την μαγεια του Βερολινου.
Εχει μαγεια αυτη η πολη αλλά πρεπει να βρεις την συχνοτητα της πολης και επειτα ολα γινονται με τον αυτοματο πιλοτο.
Τωρα πιο χρησιμες πληροφορειες πανω στο θεμα μας.
Επισκεφθηκα το Tifani
και το προτεινω σε οσους θα ειναι στο Βερολινο.
(λιγο πιο πανω εχω πληροφορειες πως να βρισκουμε τα καλα τα μερη )
Βρισκεται στην περιοχη Kreyzberg και αυτη η περιοχη ειναι τιγκα στα μεμετια.Τα τουρκικα μαγαζια ειναι λιγο πιο περα και η περιοχη ειναι γεματη Τουρκους αλλά δεν υπαρχει κανενας φοβος.
Οπως γενικοτερα αποκομιζεις αυτην την αισθηση παντου στο Βερολινο.
Αν βρισκεσαι στην Alexanderplatz παιρνεις το U bahn U8 (προς κατευθυνση Hermannstr ) και στην τριτη σταση κατεβαινετε -σταση Moritzplatz- επειτα μολις βγαινετε προχωρατε 100 μετρα (εχει δυο τρεις εξοδους το μετρο , οποτε κοιταχτε απο τον χαρτη ποιον δρομο θα παρετε ) και σε ενα βενζιναδικο στην γωνια στριβετε αριστερα . Μετα απο περιπου 70 μετρα ειναι ο θηραυρος.

Ο δρομος λεγεται Riterst και εσεις πατε στον αριθμο 11.
Υπαρχει στο μερος μια θολωτη πορτα και μπορει να μπερδευτητε.
Μπαινετε σε αυτη την μικρη στοα και τα κουδουνια ειναι εκει.
Πατατε το Κουδουνι Tifani και μολις σας δουν απο θυροτηλεφωνο ανεβαινεται στο τεταρτο οροφο.
Το μαγαζι ειδικευεται στα - εδω τα καλα μιλφειγ εχωω-

αλλά εχει και μικροτερες.
Μου ανοιγει η τσατσα που μολις την ειδα , ηταν ζημια ,για πολυ σκισιμο.
Μου λεει αν θελω καποια συνγκεκριμενη κοπελλα. Της λεω οχι ,οποτε με παει σε εναν αλλο χωρο .
Περιμενες εκει και ανοιγε η πορτα και ερχοταν μια μια .Σου ελεγε το ονομα της , εσυ της χαιδευες λιγο την μεσουλα οπως προβλεπεται απο αγραφους νομους

και επειτα εφευγε και ερχοταν η επομενη.
Παιρνανε δυο καλα μιλφ και ερχεται τριτη η Μariella . Μου λεει η τσατσα απο δω η λατινα μας.
Την βλεπω και παθαινω πλακα, τελειο κορμι , τελοιο χρωμα , τελεια φατσα
(Στην φωτογραφια του σαιτ δεν φαινεται καθολου καλα , απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα.Απο κοντα ειναι τελειως μουνος .Γραφει οτι ειναι 36 χρονων αλλά εγω νομιζα οτι ειναι μικροτερη.Μονο αρνητικο ειναι οτι εχει ελαχιστη κυτταριτιδα
)
Λεω μαλιστα, εδω ειμαστε.
Επειτα περασαν αλλες τρεις που ηταν αρκεςτα ενδιαφερουσες περιπτωσεις αλλά εγω ειχα ηδη καταληξει.
Ετσι ξαναπερναει η τσατσα και της λεω την επιλογη μου.
Ερχεται το μωρο και με παει στο χωρο της.
Πηγαινε μπροστα και κουνιοταν τοσο καβλα και σκεφτομουν -ω ρε τι θα φαει ο φιλαρακος-
Το δωματιο μεγαλο και καταλληλα γαματα διακοσμημημενο.
Εχει ενα μικρο πινακα με τις τιμες και τι εξτρα υπαρχει
Εγω διαλεξα για πενηντα λεπτα να τελειωσεις δυο φορες που εκανε 100 ευρω + 25 για κουλουρι.
Εχει αλλο προγραμμα με μια ωρα και να τελειωσεις μεχρι 3 φορες ,120 ευρω.
Σου φερνει ενα αναψυκτικο και επειτα απο λιγο ξεκιναει το παιχνιδι.
Οτι και να πω για την γυναικα ειναι λιγο.
Γνησια λατινα που σαν να γεννηθηκε να στελνει κοσμο.
Σας συνιστω να την επιλεξετε.Ειναι η ατιμη, must επιλογη .
Μονο αρνητικο οτι δεν ξερει καθολου Αγγλικα.
Oταν φευγετε σας βγαζει απο αλλη πορτα και βγαινετε απο αλλη εξοδο.
Ενας λογος που επελεξα την συνγκεκριμενη ,αναμεσα στις αλλες,
εκτος απο τους χιλιουςδυο γνωστους λογους ,
ηταν
γιατι εμοιαζε αρκετα με μια σεβιτορα (πολυ μικροτερη ) που ξερω.
Αυτη η σερβιτορα παιζει και να γουσταρει αλλά ειναι χαρακτηριστικο δειγμα ελλεηνιδας με συνδυασμο πορνοντιβας.
Ετσι δεν της πολυδινω σημασια.
Μετα απο το λατιν μωρο ,οταν βλεπω την σερβιτορα που της ψιλοεμοιαζε,
σκεφτομαι
Τι να μας πεις και συ.
Ετσι σε πηγα στο Βερολινο
Μου συνεβησαν πολλα σκηνικα στο Βερολινο και αγαπησα αυτην την πολη και τους ανθρωπους της.
Α ρε Βερολινο.Εχεις τον τροπο σου να κρατας τα μυαλα μας εκει.