Νέα

Βελτίωση εικόνας από webcam

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα aser79
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8
  • Εμφανίσεις 917
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

aser79

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2008
Μηνύματα
88
Like
0
Πόντοι
0
Υπαρχει κανενα προγραμμα που να συνεργαζεται με ολες της webcam με σκοπο την βελτιωση της εικονας απο live. Μην παει το μυαλο σας στο πονηρο απλα στο μπαλκονι βιντεοσκοπω το αμαξι για να δω ποιος μου κανει  :jerking:
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
136
Πόντοι
66
Υπαρχει κανενα προγραμμα που να συνεργαζεται με ολες της webcam με σκοπο την βελτιωση της εικονας απο live.

Αυτό που χρειάζεσαι έχει να κάνει με την ΑΝΑΛΥΣΗ (MegaPixels) της κάμερας που χρησιμοποιείς... θα σε συμβούλευα αντί να ταλαιπωρείσαι με την webcam, να χρησιμοποιήσεις μια videocamera με καλό οπτικό zoom (αν χρειάζεται, στηριγμένη σε τρίποδο) κ να κάνεις την δουλειά σου...
 
OP
OP
A

aser79

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2008
Μηνύματα
88
Like
0
Πόντοι
0
Βιντεοκαμερα δεν υπαρχει το ιδιο και φραγκα προς το παρων, σιγουρα δεν υπαρχει καποιο προγραμμα για αυτο των σκοπο;
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
136
Πόντοι
66
Τι ανάλυση έχει η webcam που χρησιμοποιείς; κ σε τι απόσταση (από την κάμερα) βρίσκεται το αυτοκίνητό σου;
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
136
Πόντοι
66
Πάντως η σωστή-αποτελεσματική χρήση καμερών κάθε άλλο παρά απλή δουλειά είναι... που σε καμιά περίπτωση δεν καλύπτουν οι συνηθισμένες webcam... ούτε καν τα περισσότερα φθηνιάρικα (Κινέζικα ως επί των πλείστων) συστήματα "κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης" (CCTV) που πουλιούνται πλέον παντού... :headbang: αλλά στην πράξη η ΕΥΚΡΙΝΙΑ της εικόνας κ η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ τους γενικότερα επηρεάζονται από ένα σωρό τεχνικές παραμέτρους... (για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάσει το σχετικό doc)...
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
136
Πόντοι
66

Συνημμένα

  • TopazMoment-screenshot.jpg
    TopazMoment-screenshot.jpg
    130,4 KB · Εμφανίσεις: 84
OP
OP
A

aser79

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2008
Μηνύματα
88
Like
0
Πόντοι
0
Περιπου 10 με 15 μετρα η αναλυση με την προσφατη αναβαθμιση του λογισμικου της φτανει μεχρι τα 1.3MP αλλα για μονο εγγραφη 640Χ480 vga στα 1.3 δεν υπαρχει η δυνατοτητα εγγραφης. Αυτο που θελω ειναι να μειωσω το ασπρο που φωτιζει τριγυρω απο το αμαξι.
 
OP
OP
A

aser79

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2008
Μηνύματα
88
Like
0
Πόντοι
0
Φιλε το προγραμμα που μου προτεινες δεν με βοηθαει σε τιποτα, υπαρχει κατι αλλο;
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.216
Κριτικές
6
Like
2.817
Πόντοι
456
Ψαξε στα μεταχειρισμενα για καποια βιντεοκαμερα,θα βρεις με αρκετα καλο φακο σκοτωμενες.Αλλη λυση ειναι μια ψηφιακη μηχανη με εξοδο av. Μια webcam δεν θα σε βοηθησει σε τιποτα,ειναι μονο για απλες εφαρμογες,msn, skype και τα σχετικα.
Αν θελεις να την συνδεσεις με τον υπολογιστη θα πρεπει η καρτα γραφικων να εχει av εισοδο,αλλα αυτο ειναι μαλλον ασυμφορο,ασε που θα ξεσκισεις τον υπολογιστη σου. Ενα μεταχειρισμενο dvdrecorder με  σκληρο δισκο εννοειται θα σε βολεψει απολυτα (βρισκεις μοντελα τριετιας με 120 ευρω).Στην αργη ταχυτητα μπορεις να γραψεις πανω απο 200 ωρες. Μετα στο γρηγορο θα δεις ποιος σου εκανε κατι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom