Ψαξε στα μεταχειρισμενα για καποια βιντεοκαμερα,θα βρεις με αρκετα καλο φακο σκοτωμενες.Αλλη λυση ειναι μια ψηφιακη μηχανη με εξοδο av. Μια webcam δεν θα σε βοηθησει σε τιποτα,ειναι μονο για απλες εφαρμογες,msn, skype και τα σχετικα.
Αν θελεις να την συνδεσεις με τον υπολογιστη θα πρεπει η καρτα γραφικων να εχει av εισοδο,αλλα αυτο ειναι μαλλον ασυμφορο,ασε που θα ξεσκισεις τον υπολογιστη σου. Ενα μεταχειρισμενο dvdrecorder με σκληρο δισκο εννοειται θα σε βολεψει απολυτα (βρισκεις μοντελα τριετιας με 120 ευρω).Στην αργη ταχυτητα μπορεις να γραψεις πανω απο 200 ωρες. Μετα στο γρηγορο θα δεις ποιος σου εκανε κατι.