Επισκέπτης
Τι περιμενουμε?
Τι περιμενουμε?

αμα δε δοκιμασεις δε θα καταλαβεις ....μας εχει βαλει στην αναμονη
little patience yet baby...![]()
![]()
θα το κάνουμε εθνική εορτή για 2 λόγους πλέονΕγώ πιστεύω κατά της 28 Οκτωβρίου ;)

η βαλερια που χαθηκε ρε μαγκες , θα το ριξω στη βαλεριανα μου φαινεταιθα το κάνουμε εθνική εορτή για 2 λόγους πλέον![]()
εδώ είναι και συνδεδεμένη μάλιστα.η βαλερια που χαθηκε ρε μαγκες , θα το ριξω στη βαλεριανα μου φαινεται
Μη μου πεις. Για πλάκα το είπα ......... Έγινε το θαύμα?

Μη μου πεις. Για πλάκα το είπα ......... Έγινε το θαύμα?![]()

Μη μου πεις. Για πλάκα το είπα ......... Έγινε το θαύμα?![]()
