Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
στουντιακια?...μπλιαχ!!!!Θα σε κάνω στουντιακια κ οικονομία μαζί εσενανε....
Εσύ άνοιγε ποτε ποτε και το άλλο. Ξέρεις........
Άσε τα παιδιά εδω θα τα βρούνε. Ξέρει η Βαλερια.

γιατί τι σου έκανα αδελφάκι μου?Θα σε κάνω στουντιακια κ οικονομία μαζί εσενανε....
χαχαχααχ για τον trive πηγαινε...γκουρου για μια αρκετα ομορφη λατινα με βυζαρες κ το ολο πακετο που εχει μια λατινα,τι κοστολογιο μπορει να κανει για μασσαζ με happy end?γιατί τι σου έκανα αδελφάκι μου?
ελα πμ.χαχαχααχ για τον trive πηγαινε...γκουρου για μια αρκετα ομορφη λατινα με βυζαρες κ το ολο πακετο που εχει μια λατινα,τι κοστολογιο μπορει να κανει για μασσαζ με happy end?
Πάνε οι καιροί που παίρναμε σβάρνα τα στούντιο.χαχαχααχ για τον trive πηγαινε...γκουρου για μια αρκετα ομορφη λατινα με βυζαρες κ το ολο πακετο που εχει μια λατινα,τι κοστολογιο μπορει να κανει για μασσαζ με happy end?
Εσύ όλο να τον ξεμοναχιάζεις θέλεις.ελα πμ.
σε εξαιρετικες περιπτωσεις θα παμε αγορι μουυυυυυυυυυυυυυΠάνε οι καιροί που παίρναμε σβάρνα τα στούντιο.
Μόνο εξαιρετικές περιπτώσεις.
Φτουυυυυυυ και εγώ κοιμόμουν.Valeria online...
Good morning baby!!!![]()


Γιατρέ μου επιτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Η Βαλερια δεν δουλεύει με τον τροπο που λες.
Οι επιλογές της δεν γίνονται με τα κριτήρια που θέτεις.
Λοιπόν θα με συγχωρήσετε αλλά όλα αυτά τα παρακάλια και την προσπάθεια εντυπωσιασμού της κοπέλας για να πάρετε το τηλέφωνό της τα βρίσκω ελαφρώς γραφικά και αφελή, για να το θέσω ευγενικά.
Αν κάποιος θέλει πάρα πολύ να την συναντήσει το πιο απλό είναι να πλειοδοτήσει! Ας της πει (κατ' ιδίαν ή και δημόσια) πως της δίνει περισσότερα χρήματα. 120, 150, 170, 200...
Η κοπέλα επαγγελματίας είναι, θα το αξιολογήσει! Και σίγουρα πολλές που ζητάνε τόσα δεν πιάνουν μπάζα μπροστά της.
Από την άλλη το τι θα θέλει να κάνει η ίδια με τους παλιούς και σταθερούς της πελάτες, ενδεχομένως και "φίλους" κατά κάποιον τρόπο, είναι δικό της ζήτημα. Οποιοσδήποτε επαγγελματίας στους παλιούς και σταθερούς του πελάτες κάνει ειδικές τιμές και συνηθέστατα αυτές τις οποίες είχε στην αρχή της συνεργασίας τους.
Οπότε περιμένω να δω ποιός είναι διατεθειμένος να προσφέρει περισσότερα!
Δημόσια να το κάνετε ρε σεις, να έχει και ενδιαφέρον να το παρακολουθήσουμε!![]()
Λοιπόν θα με συγχωρήσετε αλλά όλα αυτά τα παρακάλια και την προσπάθεια εντυπωσιασμού της κοπέλας για να πάρετε το τηλέφωνό της τα βρίσκω ελαφρώς γραφικά και αφελή, για να το θέσω ευγενικά.
Αν κάποιος θέλει πάρα πολύ να την συναντήσει το πιο απλό είναι να πλειοδοτήσει! Ας της πει (κατ' ιδίαν ή και δημόσια) πως της δίνει περισσότερα χρήματα. 120, 150, 170, 200...
Η κοπέλα επαγγελματίας είναι, θα το αξιολογήσει! Και σίγουρα πολλές που ζητάνε τόσα δεν πιάνουν μπάζα μπροστά της.
Από την άλλη το τι θα θέλει να κάνει η ίδια με τους παλιούς και σταθερούς της πελάτες, ενδεχομένως και "φίλους" κατά κάποιον τρόπο, είναι δικό της ζήτημα. Οποιοσδήποτε επαγγελματίας στους παλιούς και σταθερούς του πελάτες κάνει ειδικές τιμές και συνηθέστατα αυτές τις οποίες είχε στην αρχή της συνεργασίας τους.
Οπότε περιμένω να δω ποιός είναι διατεθειμένος να προσφέρει περισσότερα!
Δημόσια να το κάνετε ρε σεις, να έχει και ενδιαφέρον να το παρακολουθήσουμε!![]()