40DDD
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 3.729
- Like
- 23
- Πόντοι
- 16
Ακόμα καλύτερα να μπει κι η Τζούλι στο κόλπο, να πει το Δεσπότη Παναγιώτη (όπως το παπαδαριό στα Κύθηρα πριν κάποια χρόνια).Επιτέλους, να και ενας κύριος!!!
Να σου δόκω ένα εισητήριο για την Νταίζη![]()
που δέχεται και κυρίους σαν του λόγου σου ?

Λες να είναι παπαδο-παίδι hoty?

!!!
που δέχεται και κυρίους σαν του λόγου σου ?