Νέα

Tzouli Trans

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TZOYLI
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Tamias

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2011
Μηνύματα
1.055
Like
68
Πόντοι
16
Καντο οπωσδήποτε. Εγω δε σε βρισκω ωραια στις φωτογραφίες, απλώς έχω μαρτυρίες.
 
OP
OP
TZOYLI

TZOYLI

Trans
Εγγρ.
12 Ιουν 2011
Μηνύματα
7.044
Like
7.951
Καντο οπωσδήποτε. Εγω δε σε βρισκω ωραια στις φωτογραφίες, απλώς έχω μαρτυρίες.
σ ευχαριστω..θα το κανω οπωσδηποτε..εγιναν ολα πολυ βιαστικα πριν λιγο καιρο που πηρα το pc και προειχε να μπορω  λιγο να το χρησιμοποιω..ετσι δεν εδωσα βαση στα υπολοιπα ενεκα του οτι γνωριζω ανθρωπους που με τιμουν σε σταθερη βαση..εδω λιγο διασκεδαζα
 

Captain America

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2011
Μηνύματα
648
Like
2
Πόντοι
6
Σε σκεφτονται μωρό μου τι άλλο να κανουν :) και εγώ βέβαια  :kissass:
 
OP
OP
TZOYLI

TZOYLI

Trans
Εγγρ.
12 Ιουν 2011
Μηνύματα
7.044
Like
7.951
καληνυχτα αγορακια μου..ονειρα γλυκα :)
 

hoty

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
30
Πόντοι
5.825
Αυτό είναι ευχάριστο. Πολύ ευχάριστο. :dancing:

Τζούλι σε αδικούν πιστευω οι φωτογραφίες. Βγάλε καλύτρες!
:thumbsup:

σ ευχαριστω..θα το κανω οπωσδηποτε..εγιναν ολα πολυ βιαστικα πριν λιγο καιρο που πηρα το pc και προειχε να μπορω  λιγο να το χρησιμοποιω..ετσι δεν εδωσα βαση στα υπολοιπα ενεκα του οτι γνωριζω ανθρωπους που με τιμουν σε σταθερη βαση..εδω λιγο διασκεδαζα
Εδώ και τώρα!!! :happy:
Η κυρία Ντεζη σας εχει βάλει τα γυαλιά σε αυτον τον τομέα!!! ;)
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.692
Κριτικές
5
Like
57
Πόντοι
166
νασαι καλα κι εσυ κι αυτοι που σου τις εδωσαν..οτι περναει απ το χερι μου το κανω για να περασετε χαλαρα κι ωραια..καλη διαθεση να υπαρχει κι ολα βρισκοντα :)

Ευτυχώς που δεν χρησιμοποιείς μόνο το χέρι σου για την ευχαρίστηση των ανδρών!  ;)
 
OP
OP
TZOYLI

TZOYLI

Trans
Εγγρ.
12 Ιουν 2011
Μηνύματα
7.044
Like
7.951
καλημερα :)
 

Συνημμένα

  • july3.JPG
    july3.JPG
    38 KB · Εμφανίσεις: 38

lagoudakis

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2005
Μηνύματα
8.880
Like
30
Πόντοι
66
ρε ακάθαρμα... βρε σαρδανάπαλε.. απατάς την αγάπη σου τον Λιλά ????

φωτιά να σε κάψει ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Οχι βρε με την τζουλι εχουμε πλατωνικη σχεση :2funny: :2funny:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Δ
Απαντήσεις
7
Εμφανίσεις
17K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom