Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
κοματαρα...![]()
Όλη ή συλογή είναι πάρα πολύ καλή ..... έμπιστεύσου την
είναι γιά στιγμές χαλάρωσης !!!!!
κοματαρα...![]()
την ειδα,ανοιξα τη σελιδα..εχω αρκετα τετοια κομματια σε δισκους..Όλη ή συλογή είναι πάρα πολύ καλή ..... έμπιστεύσου την
είναι γιά στιγμές χαλάρωσης !!!!!
;) :-*την ειδα,ανοιξα τη σελιδα..εχω αρκετα τετοια κομματια σε δισκους..
αυτη η φωτο σκιζει παντως

για να σε δροσισω ;)τωρα γιατι μου την βαζεις φατσα καρτα την κωλαρα;
λες; α το παλιοπαιδοΕπιτηδες το κανει![]()
Θα σου κάνει τον κώλο σου σαν το ψωμάκι του πυροτσκί!!!
Σιγουρα