TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.043
- Like
- 7.944
Το χούμε και σε άσπροναι ρε καύλα.
Το χούμε και σε άσπροναι ρε καύλα.
Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!!![]()
Το μαύρο σου πάει καλύτερα μωρό μου !!!Το χούμε και σε άσπρο
Και μ ένα καλό παλληκάριΧρόνια πολλά!
Υγεία,φράγκα και γούστα!
Το μαύρο σου πάει καλύτερα μωρό μου !!!
Και μ ένα καλό παλληκάρι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
Και μ ένα καλό παλληκάρι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
ΕυχαριστώΤζούλι μόνο τα καλύτερα παλικάρια σου αξίζουν !!!!
Έχεις τη καλύτερη κορμάρα και είσαι εξαιρετικός χαρακτήρας !!!!
Θα είναι πολύ τυχερός όποιος σε βρεί !!!!
Τα καλύτερα σου ευχόμαστε!!!Και μ ένα καλό παλληκάρι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
Να σαι καλά,εννοείται πως θα είστε όλοι καλεσμένοι στο γάμοΤα καλύτερα σου ευχόμαστε!!!
Γάμο είπαμε,έτσι...όχι σύμφωνο συμβίωσης και μαλακίες...Να σαι καλά,εννοείται πως θα είστε όλοι καλεσμένοι στο γάμο
Eννοείται!!! Και γλέντι μετά με κλαρίναΓάμο είπαμε,έτσι...όχι σύμφωνο συμβίωσης και μαλακίες...


εγώ θα γίνω κουμπάρος. τι λες;Να σαι καλά,εννοείται πως θα είστε όλοι καλεσμένοι στο γάμο
Εμείς θα είμαστε τα παρανυφάκια χαχαχχα !!!!!!!!!εγώ θα γίνω κουμπάρος. τι λες;
Aν γίνουν όλα αυτά δεν έχω την απαίτηση να δω και ματωμένο σεντόνι...βέβαια ίσως ματώσει ο γαμπρός το σεντόνι...![]()



Λες;όχι,όχι,όχι....είναι δικός μου
To mauro pano sou kavla tzoyli mou....kouklaraΚαι μ ένα καλό παλληκάρι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
Δεν θες γαμπρός;εγώ θα γίνω κουμπάρος. τι λες;
Αν μη τι άλλο,είμαι κοπέλα με γούστοΤο μαύρο σε συνδιασμό με το λουκάνικο δένουν ωραία !!!!!!!
Βρε με το μαύρο όλοι,φαντάσου να χηρέψω,τι έχει να γίνει!Το μαύρο σε συνδιασμό με το λουκάνικο δένουν ωραία !!!!!!!