TimpanistisM
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 5
- Like
- 6
- Πόντοι
- 0
Και μυρωδάτο χχχ
Με προκαλείς να τοοοο. . . Μυρισω..Και μυρωδάτο χχχ
Καλημέρα!!
Και μυρωδάτο χχχ
Με προκαλείς να τοοοο. . . Μυρισω..Και μυρωδάτο χχχ
Ευχαριστώ κούκλε μουΠάντα μυρωδάτο!!!!
Είναι σούπερ το εργαλείο σου μωρό μου.....
Πάντα μυρωδάτο!!!!
Είναι σούπερ το εργαλείο σου μωρό μου.....
Χρόνια πολλά ομορφιά μου!!Χρόνια πολλά!!!
Tζουλη σε περιμενουμε ΧΙΟ !!
Mην το αργεις για ΧΙΟ , γιατι θα ελθουν Τουρκαλες τρανς να μαζεψουν το χρημα , εγω παντως σε βοηθησα :-)
η Τζούλι εδώ σταθερά Αθήνα, έχει φανατικό κοινό, που δεν γίνεται να το αφήσει.
Μωρό μου δεν θαταν ασχημα για καμια βδομάδα. Μπορεί να γνωρίσω και κανένα εφοπλιστή και να κάνω την προίκα μουη Τζούλι εδώ σταθερά Αθήνα, έχει φανατικό κοινό, που δεν γίνεται να το αφήσει.
,Χρόνια πολλά!!!
Και εγώ θέλω!!!Μωρό μου δεν θαταν ασχημα για καμια βδομάδα. Μπορεί να γνωρίσω και κανένα εφοπλιστή και να κάνω την προίκα μου
Εσένα πότε θα σε δω; Σου έχω υποσχεθεί γλειφοκωλάδα
Ο,τι θελεις κουκλε μου. Το Σβκο διαθεσιμη απο τις 11 το πρωι. Τηλ για ραντεβου απ τις 9 το πρωι...φιλάκια,
Και εγώ θέλω!!!
θα με δεις, απλά την προηγούμενη φορά που κανονίζαμε, δεν μου πήγαν τα πράγματα όπως τα υπολόγιζα.Μωρό μου δεν θαταν ασχημα για καμια βδομάδα. Μπορεί να γνωρίσω και κανένα εφοπλιστή και να κάνω την προίκα μου
Εσένα πότε θα σε δω; Σου έχω υποσχεθεί γλειφοκωλάδα
Εγω πάντως το έχω στρώσειθα με δεις, απλά την προηγούμενη φορά που κανονίζαμε, δεν μου πήγαν τα πράγματα όπως τα υπολόγιζα.
νοικοκυρά μου. θα έρθω να το ξεστρωσω.Εγω πάντως το έχω στρώσει
XIO θα σου στρωσουμε κρεβατι με ροδοπεταλα και χαρτονομισματα !!Εγω πάντως το έχω στρώσει
XIO θα σου στρωσουμε κρεβατι με ροδοπεταλα και χαρτονομισματα !!
νοικοκυρά μου. θα έρθω να το ξεστρωσω.