You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Tzouli Trans
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TZOYLI
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 9K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
diamantino
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 1.845
- Κριτικές
- 1
- Like
- 3.943
- Πόντοι
- 456
καλο μηνα Τζουλη αν και κακαθυστερημενα απο μενα , να σαι καλα εχεις ωραιο χαρακτηρα και εισαι σωσυτ με τους πελατες να τα λεμε και αυταΚαλό μήνα σε όλους τους αγαπημένους μου
Επιστρέφω την Δευτέρα, όποιος με πεθύμησε από Τρίτη τον περιμένω
(στη φωτο χορεύω πάνω στη μπάρα)![]()
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Ευχαριστώ πολύκαλο μηνα Τζουλη αν και κακαθυστερημενα απο μενα , να σαι καλα εχεις ωραιο χαρακτηρα και εισαι σωσυτ με τους πελατες να τα λεμε και αυτα
John Fatseas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 2.021
- Κριτικές
- 11
- Like
- 5.050
- Πόντοι
- 746
Ευχαριστώ πολύ
Συνημμένα
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Από Τρίτη τα λέμε πάλικοριτσαρα υπεροχη μας ελειψες!!!θελω πολυ να σε ξαναδω...
Pirkavlos2
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 52
- Like
- 142
- Πόντοι
- 0
Από Τρίτη βλέπω να παίρνουμε νουμερακια για να καταφέρουμε να σε δούμε!!!!!Από Τρίτη τα λέμε πάλι
Όλοι περιμένουμε πως και πως να ξεκαυλωσουμε με εσένα.
Τζούλι είσαι θεά!!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Φιλιά κούκλε μου, ευχαριστώΑπό Τρίτη βλέπω να παίρνουμε νουμερακια για να καταφέρουμε να σε δούμε!!!!!
Όλοι περιμένουμε πως και πως να ξεκαυλωσουμε με εσένα.
Τζούλι είσαι θεά!!!!
Η τζουλη ειναι πολυεργαλειο απο τα πολυ σπανια....απο την μια τρυπανι και απο την αλλη αισθησιακη παθητικη....να σε στραγγιζει και να λες και αλλο!!!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ..ΣΤΟ ADOOS Η ΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΑΘΗΤΙΚΗ...ΦΙΛΑΚΙΑ
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
tzouli επεστρεψες στα ραντεβου?
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Οπως τα λες!! Ακριβέστατος!!!Η τζουλη ειναι πολυεργαλειο απο τα πολυ σπανια....απο την μια τρυπανι και απο την αλλη αισθησιακη παθητικη....να σε στραγγιζει και να λες και αλλο!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Γειά χαρά σε όλους τους φίλους μου,εύχομαι καλό Φθινόπωρο,χαρούμενο και τυχερό!!
Αυτό το διάστημα το τηλ θα είναι κλειστό γιατί με το που επέστρεψα έπρεπε να ξεκινήσω μιά θεραπεία για τα δόντια μου
Σ ένα μήνα περίπου θα επανέλθω με αστραφτερό χαμόγελο για υπέροχα τσιμπούκια.Για το πότε ακριβώς θα ενημερώσω.Να είστε καλά
ΦΙΛΙΑ
Αυτό το διάστημα το τηλ θα είναι κλειστό γιατί με το που επέστρεψα έπρεπε να ξεκινήσω μιά θεραπεία για τα δόντια μου
Σ ένα μήνα περίπου θα επανέλθω με αστραφτερό χαμόγελο για υπέροχα τσιμπούκια.Για το πότε ακριβώς θα ενημερώσω.Να είστε καλά
ΦΙΛΙΑ
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
Θα εισαι ετοιμη για νεα βιντεο!!!!! και για το δικο μας!!!Γειά χαρά σε όλους τους φίλους μου,εύχομαι καλό Φθινόπωρο,χαρούμενο και τυχερό!!
Αυτό το διάστημα το τηλ θα είναι κλειστό γιατί με το που επέστρεψα έπρεπε να ξεκινήσω μιά θεραπεία για τα δόντια μου
Σ ένα μήνα περίπου θα επανέλθω με αστραφτερό χαμόγελο για υπέροχα τσιμπούκια.Για το πότε ακριβώς θα ενημερώσω.Να είστε καλά
ΦΙΛΙΑ
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Αμε!!!Θα εισαι ετοιμη για νεα βιντεο!!!!! και για το δικο μας!!!
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
οχι τιποτα αλλο, το ζηταει και ο λαος τοσο καιρο ενα τετοιο βιντεο!!! χαχαχαΑμε!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.948
Εχω προμηθευτει και τον κατάλληλο εξοπλισμό και για σας κ για μεναοχι τιποτα αλλο, το ζηταει και ο λαος τοσο καιρο ενα τετοιο βιντεο!!! χαχαχα
Λίγη υπομονή και θα γίνει
Καλό Σβκο