TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.949
Τη δεκαετία του 2000+ ήταν κάπως παρακμιακά.Με την Ολυμπιάδα προέκυψαν πολλές μαύρες και πολλή αστυνομία.εκει μαζευε πολλα και καλα τραβελια την δεκαετια του 80
Τη δεκαετία του 2000+ ήταν κάπως παρακμιακά.Με την Ολυμπιάδα προέκυψαν πολλές μαύρες και πολλή αστυνομία.εκει μαζευε πολλα και καλα τραβελια την δεκαετια του 80
Ελα θεσσαλονικηΠολυυυ
η χρυση εποχη ητανε 1990-1995 αν θυμαμαι καλα ! πασαρελα ητανε εκει γυρω γυρω η περιοχη απο καλιγραμμα κοριτσια αλλου τυπουΤη δεκαετία του 2000+ ήταν κάπως παρακμιακά.Με την Ολυμπιάδα προέκυψαν πολλές μαύρες και πολλή αστυνομία.
Ναι,έχω ακούσει απίστευτες ιστορίες γιά την εποχή αυτή.η χρυση εποχη ητανε 1990-1995 αν θυμαμαι καλα ! πασαρελα ητανε εκει γυρω γυρω η περιοχη απο καλιγραμμα κοριτσια αλλου τυπου
ναι εσυ μαλλον θα ησουν μωρο τοτεΝαι,έχω ακούσει απίστευτες ιστορίες γιά την εποχή αυτή.
Μωρό όχι,απλά ήμουν σε άλλο μήκος κύματος.Σε άλλο κόσμοναι εσυ μαλλον θα ησουν μωρο τοτε![]()
![]()
σε πειραζω βρε !Μωρό όχι,απλά ήμουν σε άλλο μήκος κύματος.Σε άλλο κόσμο
Даσε πειραζω βρε !![]()
κ εγω πειραιωτακι ειμαιΜόλις ξεπροβόδισα ένα μωρό απ τον Πειραια. Καλέ τι κούκλους βγάζει ο Πειραιάς; Απαπα,ταράχτηκα βραδιάτικα![]()
Κάτι είχα υποψιαστείκ εγω πειραιωτακι ειμαι![]()
Ηταν η πρωτη μου φορα μαζι σου! Ανυπομονω να σε ξαναδω!



Έδωσες πόνο στο Πειρεωτακι Τζουλη?Αυτο εννοείς?Μόλις ξεπροβόδισα ένα μωρό απ τον Πειραια. Καλέ τι κούκλους βγάζει ο Πειραιάς; Απαπα,ταράχτηκα βραδιάτικα![]()
Οχι..Έδωσες πόνο στο Πειρεωτακι Τζουλη?Αυτο εννοείς?
Γιατί? Τον λυπηθηκες επειδή ήταν ομορφοπαιδο
Γιατί? Τον λυπηθηκες επειδή ήταν ομορφοπαιδο
Ποτέ θα μας δροσισεις και εμάς τους νεαρούς ρε Τζούλι που βαρεθήκαμε να γαμαμε τις γκόμενές μας..;Καλημέρα!!! Ας δροσιστούμε!!!
Σας περιμένω με ανοιχτές αγκάλες και τα πόδια ψηλά!!!Ποτέ θα μας δροσισεις και εμάς τους νεαρούς ρε Τζούλι που βαρεθήκαμε να γαμαμε τις γκόμενές μας..;