TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Ναι,η ταβέρνα ήταν στην πάνω γωνία κ το Βασιλικόν από κάτω,έκανε γωνία με τη ΣωκράτουςΤο βασιλικόν ήταν δίπλα σε μια υπόγεια ταβέρνα πίσω από το δημαρχείο?
Ναι,η ταβέρνα ήταν στην πάνω γωνία κ το Βασιλικόν από κάτω,έκανε γωνία με τη ΣωκράτουςΤο βασιλικόν ήταν δίπλα σε μια υπόγεια ταβέρνα πίσω από το δημαρχείο?
Αντωνάκη μου!!! ΕυχαριστώΤο καλύτερο παιδί ή Τζούλι!!!
Α ρε Τζούλι !!! Μια ιστορία μόνη σου !!!Θέλουμε κι άλλες τέτοιες ιστορίες για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι....Τα σέβη μου , πάντα!Τω καιρώ εκείνω στο Βασιλικόν καλό μεροκάματο θεωρούσαμε από τις 300 ορχιδέες και πάνω(μία ορχιδέα ισούται με 340 ταπεινά κυκλάμινα,το χουμε;)Αυτό σήμαινε πως έπερεπε να κάνεις 10 ραντεβού.
Πήγαινα αργά,μετά τη μία και καθόμουν μέχρι το πρωί.Οι περισσότερες έφευγαν γύρω στις τέσσερις,οπότε έμενα μόνη,στη ρεσεψιόν με την υπηρεσία,είχα την ηρεμία μου και σκούπιζα τα πάντα.Με είχαν μάθει κιόλας και αυτοί που πήγαιναν γιά ύπνο και αυτοί που ξεκίναγαν γιά δουλειά
Ενα πρωινό το λοιπόν,έχουν σχολάσει όλες οι κοκότες και υπηρεσία,κάθομαι στη ρεσεψιόν με την Ευσταθία,θεός σχωρέστην που ερχόταν τα πρωινά και καθάριζε.Ημουν έτοιμη και γω να φύγω αλλά με πρόλαβε πελάτης,από ξενύχτι,ντυμένος στην πένα.Πάμε; Πάμε.Πόσο;Τόσο.Ανεβαίνει πάνω,δίνω το παράβολο γιά το δωμάτιο στην Ευσταθία κι ανεβαίνω και γω για τα δέοντα
Είχα δουλέψει καλά εκείνη τη νύχτα κι είχε τύχει να ναι όλοι σχεδόν λάτρεις του κώλου.Τουτέστιν,ξεκωλιάστηκα αλλά μαθημένα τα βουνά στα χιόνια
Το αγόρι ως συνήθως στο κρεβατι γυμνό,γδύνομαι και ξεκινάω περιποίηση αρχιδιών και μετά κλαρίνο.Του περνάω καπότα,με στήνει για ιεραποστολικό κι αρχίζει το σφυροκόπημα.Ελα όμως που ένεκα της πολλής πούτσας που είχα φάει ήταν ερεθισμένος ο προστάτης κι αρχίζω να φωνάζω!Φωνή όχι αστεία!Αλλά δεν μ ένοιαζε,μόνοι μας ήμασταν.Το ευχαριστηθήκαμε κι οι δυό.Χύσαμε κάποια στιγμή,ντύθηκα,γρήγορα,γρήγορα και τον αποχαιρέτησα.Ανοίγω την πόρτα και βλέπω στο διάδρομο την Ευσταθία με τη μάπα και τον κουβά να με κοιτάει με μισό μάτι
-Τι φουναζς μουρή; Μέχρι τν Ουμόνοια ακούγουσαν!!
Καλημέρα
Εκεί μεγάλωσα ρε Τζούλι. Ρε τι μας θύμησες. Χρόνια δούλευα Αθήνα και πέρναγα από εκεί.Ναι,η ταβέρνα ήταν στην πάνω γωνία κ το Βασιλικόν από κάτω,έκανε γωνία με τη Σωκράτους
Ξεχνιέται τέτοιο Πανεπιστήμιο;Είχε περάσει ένδοξες εποχές κάποτε ο Βασιλικός.
Πού το θυμήθηκες....
το κοινό ζητά κ άλλες ιστορίες Τζούλι. το έγραψε κ ένας πιο πάνω.Ξεχνιέται τέτοιο Πανεπιστήμιο;
Αντε να σας πω άλλη μιά ιστορία που ίσως νάναι μυθοπλασία και το τονίζω αυτό κι όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Ναι;Συμωνώ με το SISAΧ87 ... Τζούλι ζούμε εσένα να σ ακούμε !!!!!!!!!!!!!
Το Ξου Βου είναι το Βασιλικό ή άλλο είναι?Ναι,η ταβέρνα ήταν στην πάνω γωνία κ το Βασιλικόν από κάτω,έκανε γωνία με τη Σωκράτους
Δεν καταλαβαίνω τι εννοεις..Το Ξου Βου είναι το Βασιλικό ή άλλο είναι?
Το ξενοδοχείο που λές το λέγανε Ξου Βου (Ξενοδοχείο Βασιλικό). Η ταμπέλα του έγραφε ξβΔεν καταλαβαίνω τι εννοεις..
Ναι,αυτό είναι,γωνία Σωκράτους κ Ικτίνου,πίσω απ το Δημαρχείο,έχει γαμηθεί η μισή Αθήνα εκείΤο ξενοδοχείο που λές το λέγανε Ξου Βου (Ξενοδοχείο Βασιλικό). Η ταμπέλα του έγραφε ξβ
Με έχουνε πηδήξει πολλές εκεί μέσα...
Όλο μέσα...!Το αγόρι είναι στο μπάνιο και γω το περιμένω με ανυπομονησία...καλημέρα
Αυτα ειναι τα καλα!!!!Το αγόρι είναι στο μπάνιο και γω το περιμένω με ανυπομονησία...καλημέρα
Σ' άρεσε; Θα το δοκίμαζες;Αυτα ειναι τα καλα!!!!
θέλουμε κ φωτογραφία του κώλου σου για μας τους κωλακιδες.Το αγόρι είναι στο μπάνιο και γω το περιμένω με ανυπομονησία...καλημέρα
θέλουμε κ ένα σκηνικό εκτός δουλειάς, που έγινε πάνω στην καύλα της στιγμής.Αντε να σας πω άλλη μιά ιστορία που ίσως νάναι μυθοπλασία και το τονίζω αυτό κι όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Ναι;
Ξύπνησα πρωί,πρωί σήμερα γιατί θα πηγαίναμε γιά μπάνιο με μιά φίλη αλλά φυσάει, είναι και βοριάς,οπότε δεν
Πάμε ξανά στο χοτέλι το λοιπόν,στην είσοδο μπροστά πάντα(είδατε τη φωτό της εισόδου πιό πάνω,που στέκεται η Λάση,ζει άραγε;),αργά,καλοκαίρι,νέκρα.Τσουπ βλέπω κάποια στιγμή σμαρτακι να κατηφορίζει και να παρκάρει στην απέναντι γωνία.Καλώς το παιδί,λέω από μέσα μου,ενθουσιασμένη.Σαραντάρης,ευειδής,στυλ προισταμένου τραπέζης.Ανεβαίνει πάνω με συνοπτικές διαδικασίες,από πίσω σε λίγο και γω,τον βρίσκω στο δωμάτιο,γειά σου,γειά σου και σένα.Θα πιούμε μου λέει μιά γραμμή;Τον κοιτάω εγώ διστακτικά,θέλω και δεν θέλω.Αχ του λέω μωρέ μάλλον όχι γιατί μπορεί να τρέχει μετά η μύτη μου και θα τη ρουφάω συνέχεια.Ξέχνα,μου λέει ότι ήξερες.Σίγουρα;Σίγουρα.Αντε του λέω,εντάξει.Και μου απλώνει μιά γραμή στο κομοδίνο πιό μεγάλη κι απ τον EastMed.Ρούφαγα και δεν τελείωνε.
Πλακωνόμαστε μετά στα γαμήσια ώσπου επήλθε το τέλος.Παίρνω τα ρούχα μου κ την τσάντα αφού τον καληνύχτησα και πάω σ άλλο δωμάτιο να φρεσκαριστώ.Με το που βγήκα στον διαδρομο,επιασα με τη γωνία του ματιού μιά φιγούρα στο βάθος του διαδρόμου να στέκεται.Πελάτης,σκέφτηκα και χώθηκα σ ένα δωμάτιο.Αρχίζω να πουδράρομαι στον καθρέφτη και με παρατηρώ.Ποιά Κλώντια Σίφερ αγάπη μου και ποιά Λίντα Εβαντζελίστα;Κομπάρσες μπροστά μου.Ελαμπα.Χαμογέλασα κάποια στιγμή και τα δόντια μου,μου φάνηκαν διαμάντια.Αρπάζω την τσάντα και το μόνο που θέλω είναι να κατέβω κάτω και να κάνω πασαρέλα.Αυτό!Τίποτα άλλο.Πασαρέλα και λάλα μ όποιον ναναι.
Ανοίγω την πόρτα και χύνομαι στον διάδρομο.Η φιγούρα του αγνώστου που είχα δει,εκεί.Τον προσπερνάω και μου φάνηκε γνωστός.Μπορεί και να τον έχω πάρει,σκέφτηκα.Δεν έδωσα σημασία και κατηφόρισα δύο,δύο τα σκαλιά γιά να προλάβω.Να βγω.Στο Μπεβερλυ Χιλς!
Τάκα,τούκα οι γόβες,ράγιζαν τα μάρμαρα στα σκαλοπάτια,μέχρι που έφτασα στο πλατύσκαλο της ρεσεψιόν κι αντίκρυσα τη φρίκη.Αλλες δύο φιγούρες στέκονταν ακίνητες στο χωλάκι της εισόδου και περίμεναν.Αυτές όμως τις αναγνώρισα.Ηταν του Ηθών!
Απ την κορυφή στην άβυσσο.Τώρα;Τώρα λέω κουκλίτσα μου,θα κάνεις υπομονή μέχρι να περάσει όλο αυτό.Και θα περάσει.Και πέρασε.Με υπομονή.Στο αυτόφωρο την άλλη μέρα ήμουν τυχερή.Επεσα σε μιά φιλευσπλαχνη έδρα.Με ρώτησε ο Πρόεδρος:Δεν πιστεύω να ισχύουν όσα γράφουν εδώ πέρα(η κατηγορία ήταν πάντα κονσέρβα και αφορούσε πρόκληση δημοσίας αιδούς)
Οχι κύριε Πρόεδρε.
Αθώωση απ τον Εισαγγελέα,αθώωση κι απ τον Πρόεδρο κι έφυγα τρέχοντας,ανακουφισμένη(να σημειώσω πως πάντα οι άνδρες στα δικαστήρια ήταν πιό επιεικείς εν αντιθέσει με τις γυναίκες που κάποιες φορές ήταν έως και πολύ σκληρές,το λέω γιατί ακούω συνέχεια για πατριαρχίες και διάφορα άλλα κουλά που παρουσιάζουν τις γυναίκες συνεχώς ως θύματα,δεν είναι έτσι,οι γυναίκες σε θέσεις εξουσίας είναι να σε φυλάξει ο Θεός)
Γύρισα σπιτάκι,σχεδόν απόγευματάκι πιά,έβραζε ο τόπος απ τη ζέστη.Εκανα μπανάκι,έφτιαξα μιά ομελέτα και μιά σαλατούλα,έφαγα και λογικά μετα απ όλη αυτή την περιπέτεια,το ξενύχτι στην ασφάλεια,την αναμονή του δικαστηριου,την σωματική και ψυχική ταλαιπωρία το αναμενόμενο θα ήταν να ξεραθώ στον ύπνο.
Αμ δε! Τη τσάντα και στο χοτέλι ξανά μέχρι τις επτά το πρωί της επομένης.
Είδες ο EastMed;
Καλημέρα
Θα σε προτιμούσα να με περιμένεις όρθια!!!Σ' άρεσε; Θα το δοκίμαζες;