You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Tzouli Trans
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TZOYLI
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 9K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Pirkavlos2
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 52
- Like
- 142
- Πόντοι
- 0
Τον τρελανες μωράκι μου!!!Καλώς τα παιδιά!!
Είσαι θεά!!!
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
Δύσκολο να τον ξεπερασει καποιος χωρις εμπειρια ή με μεγαλη αποχη απο το αθλημα!!!!!Καθόλου.Εχει ταλέντο
Pirkavlos2
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 52
- Like
- 142
- Πόντοι
- 0
Πολύ δύσκολο έχεις δίκιο.....Δύσκολο να τον ξεπερασει καποιος χωρις εμπειρια ή με μεγαλη αποχη απο το αθλημα!!!!!
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.320
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.417
- Πόντοι
- 16.235
Θα είναι πολύ ρομαντική η ιστορία κρίνοντας από τον πρόλογο....θέλουμε
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Ναι,μπορεί να έγινε ρομαντική στη μνήμη μου γι αυτό και ν ακούστηκε κάπως έτσι.Θα είναι πολύ ρομαντική η ιστορία κρίνοντας από τον πρόλογο....
Ενεργητική δεν ήμουν πάντα γιατί νόμιζα πως δεν μπορούσα.Αυτό έιχα συνηθίσει η είχε τύχει να με πλησιάζουν ενεργητικοί.Δεν ξέρω,ίσως να το επιδίωκα εγώ.Ετσι κι όταν ξεκίνησα την σεξεργασία,κοινώς την πουτανιά,βγήκα ως παθητική.
Εκανα ντεμπούτο στο Βασιλικό,στα τελειώματα δυστυχώς κι όχι στις δόξες του.Πολύ κυνηγητό καθημερινά.Για να γλυτώσουμε τα αυτόφωρα βγαίναμε Σάββατο που τα όργανα έκαναν ρεπό.
Ερχονταν οι πελάτες με τ αμάξι,μου καναν νόημα,πήγαινα και με ρώταγαν,γαμας; Οχι,εγώ.Τι να λεγα; Ναι; Οπότε έπαιρναν άλλη η φεύγανε.
Ενα Σάββατο αργά,γύρω στις τέσσερις,καλοκαίρι,απόλυτη ερημιά,περιμένουμε όλες μαζεμένες μες στα νεύρα,λόγω αναδουλειάς.Σκάει κάποια στιγμή Εντούρο μηχανή,θορυβώδης,με νεαρό καβάλα.Ολες τσίτα ξαφνικά,περιμένουμε να δούμε ποιά θα πάρει.Ξεπεζεύει,με πλησιάζει,παμέ;
Πάμε!
Ενιωσα τα συναδελφικά βέλη να με καρφώνουν πισώπλατα.Δεν ήταν μόνο θέμα ανταγωνισμού για το οικονομικό.Ηταν το γιατι κάποιος,πχ επιλέγει ένα smart κι όχι μια laborgini που προσφέρονται στην ίδια τιμή.Αυτό το λάθος το κάνουν κι εδώ αρκετοί,επειδή δυσκολεύονται ν αναγνωρίσουν τα πολύ προσωπικά κριτήρια που έχουν να κάνουν με την επιλογή,όσον αφορά την καύλα.Κι ότι αυτό που προσφέρει κάποια,που ίσως αυτούς να τους απωθεί,σίγουρα κάποιος άλλος το χρειάζεται.Ετσι λειτουργεί το όλον γιά να υπάρχει ισορροπία.
Ανεβαίνω στο δωμάτιο,το παλληκάρι γυμνό στο κρεβάτι,σώμα αδύνατο,νευρώδες,ψηλός,γλυκύτατος κ ευγενέστατος
Ξεντύνομαι,εγώ χωρίς βυζί,δεν έβγαζα το σουτιέν συνήθως.Βγάλε κι αυτό μου λέει.Το βγάζω κι αρχίζει το χαμούρεμα,φιλιά κ 69.Είχα καυλώσει πάρα πολύ γιατί μου άρεσε σαν άντρας.
Μου λεει κάποια στιγμή,θες να με γαμήσεις;Χωρίς να σκεφτώ τίποτα που να με αγχώσει κ να μπλοκάρω,του απάντησα καταφατικά.Καποτούλα,λιπαντικό και στα τέσσερα.
Μετά από λίγο,του τράβαγα το χέρι για να μην τον παίζει κ χύσει.Ηθελα να διαρκέσει.Το απολάμβανα.Κάποια στιγμή τελείωσε,ντύθηκε,έφυγε και δεν το ξαναείδα ποτέ.
Κατέβηκα και γω με άλλο αέρα πιά κι όποιος από δω και πέρα με ρώταγε,γαμάς; γαμάω,απαντούσα! Και δεν γάμαγα απλώς.Τους ξεκώλιαζα,ένεκα και του καλού εργαλείου και του οτι ήμουν νεοφώτιστη στο ρόλο αυτό.Κοινώς το γούσταρα,ειδικά με κάποιους,αρρενωπούς με ωραίες κωλάρες σπάγανε οι μεντεσέδς στα κρεβάτια.
Λυσσάξανε κάποιες αλλά τι να γίνει; Η ζήλεια να ταν ψώρα θα γέμιζε όλη η χώρα
Κοίτα να δεις που έπρεπε να βάλεις το φουστάνι για ν αρχίσεις να γαμάς,έλεγα μετά από καιρό στον εαυτό μου.
Αλλά έτσι είναι η ζωή,όλο εκπλήξεις
Καλημέρα
Τελευταία τροποποίηση:
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
Μπραβο στο παλικαρι που σου ανοιξε νεους οριζοντες, ωστε να ανοιγεις και αλλα παλικαρια!!!!Ναι,μπορεί να έγινε ρομαντική στη μνήμη μου γι αυτό και ν ακούστηκε κάπως έτσι.
Ενεργητική δεν ήμουν πάντα γιατί νόμιζα πως δεν μπορούσα.Αυτό έιχα συνηθίσει η είχε τύχει να με πλησιάζουν ενεργητικοί.Δεν ξέρω,ίσως να το επιδίωκα εγώ.Ετσι κι όταν ξεκίνησα την σεξεργασία,κοινώς την πουτανιά,βγήκα ως παθητική.
Εκανα ντεμπούτο στο Βασιλικό,στα τελειώματα δυστυχώς κι όχι στις δόξες του.Πολύ κυνηγητό καθημερινά.Για να γλυτώσουμε τα αυτόφωρα βγαίναμε Σάββατο που τα όργανα έκαναν ρεπό.
Ερχονταν οι πελάτες με τ αμάξι,μου καναν νόημα,πήγαινα και με ρώταγαν,γαμας; Οχι,εγώ.Τι να λεγα; Ναι; Οπότε έπαιρναν άλλη η φεύγανε.
Ενα Σάββατο αργά,γύρω στις τέσσερις,καλοκαίρι,απόλυτη ερημιά,περιμένουμε όλες μαζεμένες μες στα νεύρα,λόγω αναδουλειάς.Σκάει κάποια στιγμή Εντούρο μηχανή,θορυβώδης,με νεαρό καβάλα.Ολες τσίτα ξαφνικά,περιμένουμε να δούμε ποιά θα πάρει.Ξεπεζεύει,με πλησιάζει,παμέ;
Πάμε!
Ενιωσα τα συναδελφικά βέλη να με καρφώνουν πισώπλατα.Δεν ήταν μόνο θέμα ανταγωνισμού για το οικονομικό.Ηταν το γιατι κάποιος,πχ επιλέγει ένα smart κι όχι μια laborgini που προσφέρονται στην ίδια τιμή.Αυτό το λάθος το κάνουν κι εδώ αρκετοί,επειδή δυσκολεύονται ν αναγνωρίσουν τα πολύ προσωπικά κριτήρια που έχουν να κάνουν με την επιλογή,όσον αφορά την καύλα.Κι ότι αυτό που προσφέρει κάποια,που ίσως αυτούς να τους απωθεί,σίγουρα κάποιος άλλος το χρειάζεται.Ετσι λειτουργεί το όλον γιά να υπάρχει ισορροπία.
Ανεβαίνω στο δωμάτιο,το παλληκάρι γυμνό στο κρεβάτι,σώμα αδύνατο,νευρώδες,ψηλός,γλυκύτατος κ ευγενέστατος
Ξεντύνομαι,εγώ χωρίς βυζί,δεν έβγαζα το σουτιέν συνήθως.Βγάλε κι αυτό μου λέει.Το βγάζω κι αρχίζει το χαμούρεμα,φιλιά κ 69.Είχα καυλώσει πάρα πολύ γιατί μου άρεσε σαν άντρας.
Μου λεει κάποια στιγμή,θες να με γαμήσεις;Χωρίς να σκεφτώ τίποτα που να με αγχώσει κ να μπλοκάρω,του απάντησα καταφατικά.Καποτούλα,λιπαντικό και στα τέσσερα.
Μετά από λίγο,του τράβαγα το χέρι για να μην τον παίζει κ χύσει.Ηθελα να διαρκέσει.Το απολάμβανα.Κάποια στιγμή τελείωσε,ντύθηκε,έφυγε και δεν το ξαναείδα ποτέ.
Κατέβηκα και γω με άλλο αέρα πιά κι όποιος από δω και πέρα με ρώταγε,γαμάς; γαμάω,απαντούσα! Και δεν γάμαγα απλώς.Τους ξεκώλιαζα,ένεκα και του καλού εργαλείου και του οτι ήμουν νεοφώτιστη στο ρόλο αυτό.Κοινώς το γούσταρα,ειδικά με κάποιους,αρρενωπούς με ωραίες κωλάρες σπάγανε οι μεντεσέδς στα κρεβάτια.
Λυσσάξανε κάποιες αλλά τι να γίνει; Η ζήλεια να ταν ψώρα θα γέμιζε όλη η χώρα
Κοίτα να δεις που έπρεπε να βάλεις το φουστάνι για ν αρχίσεις να γαμάς,έλεγα μετά από καιρό στον εαυτό μου.
Αλλά έτσι είναι η ζωή,όλο εκπλήξεις
Καλημέρα
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Βεβαίως,όλα θέλουν τρόπο και να είναι κανείς ανοιχτός σε καινούρια πράγματα.Θυμάμαι περίπτωση μιάς τρανς πχ που δεν ήθελε να της αγγίζουν το πουλί γιατί ξενέρωνε που ο άλλος δεν ήταν τόσο στρέιτ όσο φανταζόταν κ ήθελε αυτή και αει μαρή χαζή που δεν ξέρεις τι σου γίνεται.Εχει κ τέτοια πολλάΜπραβο στο παλικαρι που σου ανοιξε νεους οριζοντες, ωστε να ανοιγεις και αλλα παλικαρια!!!!
Τελευταία τροποποίηση:
ioannisdebu
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 1.608
- Κριτικές
- 1
- Like
- 3.500
- Πόντοι
- 456
φοβερη αφηγηση !! μπραβο σου !Ναι,μπορεί να έγινε ρομαντική στη μνήμη μου γι αυτό και ν ακούστηκε κάπως έτσι.
Ενεργητική δεν ήμουν πάντα γιατί νόμιζα πως δεν μπορούσα.Αυτό έιχα συνηθίσει η είχε τύχει να με πλησιάζουν ενεργητικοί.Δεν ξέρω,ίσως να το επιδίωκα εγώ.Ετσι κι όταν ξεκίνησα την σεξεργασία,κοινώς την πουτανιά,βγήκα ως παθητική.
Εκανα ντεμπούτο στο Βασιλικό,στα τελειώματα δυστυχώς κι όχι στις δόξες του.Πολύ κυνηγητό καθημερινά.Για να γλυτώσουμε τα αυτόφωρα βγαίναμε Σάββατο που τα όργανα έκαναν ρεπό.
Ερχονταν οι πελάτες με τ αμάξι,μου καναν νόημα,πήγαινα και με ρώταγαν,γαμας; Οχι,εγώ.Τι να λεγα; Ναι; Οπότε έπαιρναν άλλη η φεύγανε.
Ενα Σάββατο αργά,γύρω στις τέσσερις,καλοκαίρι,απόλυτη ερημιά,περιμένουμε όλες μαζεμένες μες στα νεύρα,λόγω αναδουλειάς.Σκάει κάποια στιγμή Εντούρο μηχανή,θορυβώδης,με νεαρό καβάλα.Ολες τσίτα ξαφνικά,περιμένουμε να δούμε ποιά θα πάρει.Ξεπεζεύει,με πλησιάζει,παμέ;
Πάμε!
Ενιωσα τα συναδελφικά βέλη να με καρφώνουν πισώπλατα.Δεν ήταν μόνο θέμα ανταγωνισμού για το οικονομικό.Ηταν το γιατι κάποιος,πχ επιλέγει ένα smart κι όχι μια laborgini που προσφέρονται στην ίδια τιμή.Αυτό το λάθος το κάνουν κι εδώ αρκετοί,επειδή δυσκολεύονται ν αναγνωρίσουν τα πολύ προσωπικά κριτήρια που έχουν να κάνουν με την επιλογή,όσον αφορά την καύλα.Κι ότι αυτό που προσφέρει κάποια,που ίσως αυτούς να τους απωθεί,σίγουρα κάποιος άλλος το χρειάζεται.Ετσι λειτουργεί το όλον γιά να υπάρχει ισορροπία.
Ανεβαίνω στο δωμάτιο,το παλληκάρι γυμνό στο κρεβάτι,σώμα αδύνατο,νευρώδες,ψηλός,γλυκύτατος κ ευγενέστατος
Ξεντύνομαι,εγώ χωρίς βυζί,δεν έβγαζα το σουτιέν συνήθως.Βγάλε κι αυτό μου λέει.Το βγάζω κι αρχίζει το χαμούρεμα,φιλιά κ 69.Είχα καυλώσει πάρα πολύ γιατί μου άρεσε σαν άντρας.
Μου λεει κάποια στιγμή,θες να με γαμήσεις;Χωρίς να σκεφτώ τίποτα που να με αγχώσει κ να μπλοκάρω,του απάντησα καταφατικά.Καποτούλα,λιπαντικό και στα τέσσερα.
Μετά από λίγο,του τράβαγα το χέρι για να μην τον παίζει κ χύσει.Ηθελα να διαρκέσει.Το απολάμβανα.Κάποια στιγμή τελείωσε,ντύθηκε,έφυγε και δεν το ξαναείδα ποτέ.
Κατέβηκα και γω με άλλο αέρα πιά κι όποιος από δω και πέρα με ρώταγε,γαμάς; γαμάω,απαντούσα! Και δεν γάμαγα απλώς.Τους ξεκώλιαζα,ένεκα και του καλού εργαλείου και του οτι ήμουν νεοφώτιστη στο ρόλο αυτό.Κοινώς το γούσταρα,ειδικά με κάποιους,αρρενωπούς με ωραίες κωλάρες σπάγανε οι μεντεσέδς στα κρεβάτια.
Λυσσάξανε κάποιες αλλά τι να γίνει; Η ζήλεια να ταν ψώρα θα γέμιζε όλη η χώρα
Κοίτα να δεις που έπρεπε να βάλεις το φουστάνι για ν αρχίσεις να γαμάς,έλεγα μετά από καιρό στον εαυτό μου.
Αλλά έτσι είναι η ζωή,όλο εκπλήξεις
Καλημέρα
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Благодарностьφοβερη αφηγηση !! μπραβο σου !
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.320
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.417
- Πόντοι
- 16.235
Δείγμα ταπεινότητας το να θεωρείσαι smart και όχι laborghini.Αν αυτό δεν σου δώσει εύσημα σε αυτήν την ζωή ενδέχεται να δώσει στην επόμενη....Ναι,μπορεί να έγινε ρομαντική στη μνήμη μου γι αυτό και ν ακούστηκε κάπως έτσι.
Ενεργητική δεν ήμουν πάντα γιατί νόμιζα πως δεν μπορούσα.Αυτό έιχα συνηθίσει η είχε τύχει να με πλησιάζουν ενεργητικοί.Δεν ξέρω,ίσως να το επιδίωκα εγώ.Ετσι κι όταν ξεκίνησα την σεξεργασία,κοινώς την πουτανιά,βγήκα ως παθητική.
Εκανα ντεμπούτο στο Βασιλικό,στα τελειώματα δυστυχώς κι όχι στις δόξες του.Πολύ κυνηγητό καθημερινά.Για να γλυτώσουμε τα αυτόφωρα βγαίναμε Σάββατο που τα όργανα έκαναν ρεπό.
Ερχονταν οι πελάτες με τ αμάξι,μου καναν νόημα,πήγαινα και με ρώταγαν,γαμας; Οχι,εγώ.Τι να λεγα; Ναι; Οπότε έπαιρναν άλλη η φεύγανε.
Ενα Σάββατο αργά,γύρω στις τέσσερις,καλοκαίρι,απόλυτη ερημιά,περιμένουμε όλες μαζεμένες μες στα νεύρα,λόγω αναδουλειάς.Σκάει κάποια στιγμή Εντούρο μηχανή,θορυβώδης,με νεαρό καβάλα.Ολες τσίτα ξαφνικά,περιμένουμε να δούμε ποιά θα πάρει.Ξεπεζεύει,με πλησιάζει,παμέ;
Πάμε!
Ενιωσα τα συναδελφικά βέλη να με καρφώνουν πισώπλατα.Δεν ήταν μόνο θέμα ανταγωνισμού για το οικονομικό.Ηταν το γιατι κάποιος,πχ επιλέγει ένα smart κι όχι μια laborgini που προσφέρονται στην ίδια τιμή.Αυτό το λάθος το κάνουν κι εδώ αρκετοί,επειδή δυσκολεύονται ν αναγνωρίσουν τα πολύ προσωπικά κριτήρια που έχουν να κάνουν με την επιλογή,όσον αφορά την καύλα.Κι ότι αυτό που προσφέρει κάποια,που ίσως αυτούς να τους απωθεί,σίγουρα κάποιος άλλος το χρειάζεται.Ετσι λειτουργεί το όλον γιά να υπάρχει ισορροπία.
Ανεβαίνω στο δωμάτιο,το παλληκάρι γυμνό στο κρεβάτι,σώμα αδύνατο,νευρώδες,ψηλός,γλυκύτατος κ ευγενέστατος
Ξεντύνομαι,εγώ χωρίς βυζί,δεν έβγαζα το σουτιέν συνήθως.Βγάλε κι αυτό μου λέει.Το βγάζω κι αρχίζει το χαμούρεμα,φιλιά κ 69.Είχα καυλώσει πάρα πολύ γιατί μου άρεσε σαν άντρας.
Μου λεει κάποια στιγμή,θες να με γαμήσεις;Χωρίς να σκεφτώ τίποτα που να με αγχώσει κ να μπλοκάρω,του απάντησα καταφατικά.Καποτούλα,λιπαντικό και στα τέσσερα.
Μετά από λίγο,του τράβαγα το χέρι για να μην τον παίζει κ χύσει.Ηθελα να διαρκέσει.Το απολάμβανα.Κάποια στιγμή τελείωσε,ντύθηκε,έφυγε και δεν το ξαναείδα ποτέ.
Κατέβηκα και γω με άλλο αέρα πιά κι όποιος από δω και πέρα με ρώταγε,γαμάς; γαμάω,απαντούσα! Και δεν γάμαγα απλώς.Τους ξεκώλιαζα,ένεκα και του καλού εργαλείου και του οτι ήμουν νεοφώτιστη στο ρόλο αυτό.Κοινώς το γούσταρα,ειδικά με κάποιους,αρρενωπούς με ωραίες κωλάρες σπάγανε οι μεντεσέδς στα κρεβάτια.
Λυσσάξανε κάποιες αλλά τι να γίνει; Η ζήλεια να ταν ψώρα θα γέμιζε όλη η χώρα
Κοίτα να δεις που έπρεπε να βάλεις το φουστάνι για ν αρχίσεις να γαμάς,έλεγα μετά από καιρό στον εαυτό μου.
Αλλά έτσι είναι η ζωή,όλο εκπλήξεις
Καλημέρα
Υπέροχο το σεντονακι!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Oχι,ξέρω τι λέω,αν έβλεπες τις άλλες θα συμφωνούσες.Τρανς,κούκλες.Αυτογνωσία πάνω απ όλαΔείγμα ταπεινότητας το να θεωρείσαι smart και όχι laborghini.Αν αυτό δεν σου δώσει εύσημα σε αυτήν την ζωή ενδέχεται να δώσει στην επόμενη....
Υπέροχο το σεντονακι!
Κι αναφέρομαι στο μάτι κι όχι την απόδοση στα καθήκοντα
Τελευταία τροποποίηση:
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.320
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.417
- Πόντοι
- 16.235
Όπως ξέρεις πολύ καλά αυτές οι τελευταίες δυο γραμμές είναι πολύ σημαντικές για κάθε συναγωνιστή.Oχι,ξέρω τι λέω,αν έβλεπες τις άλλες θα συμφωνούσες.Τρανς,κούκλες.Αυτογνωσία πάνω απ όλα
Κι αναφέρομαι στο μάτι κι όχι την απόδοση στα καθήκοντα
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.320
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.417
- Πόντοι
- 16.235
Κάτι μου λέει ότι με τον τρόπο σου κάνεις την ανατροπή και βγάζεις αέρα lamborghini ακόμα και αν δεν το περιμένει κανείς.Oχι,ξέρω τι λέω,αν έβλεπες τις άλλες θα συμφωνούσες.Τρανς,κούκλες.Αυτογνωσία πάνω απ όλα
Κι αναφέρομαι στο μάτι κι όχι την απόδοση στα καθήκοντα
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.320
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.417
- Πόντοι
- 16.235
Πολυγλωσση!Благодарность
Πώς προέκυψε αυτό;Λόγω σπουδών η λόγω καταγωγής;
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Google μετάφρασηΠολυγλωσση!
Πώς προέκυψε αυτό;Λόγω σπουδών η λόγω καταγωγής;
Pirkavlos2
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 52
- Like
- 142
- Πόντοι
- 0
Καλημέρα στο μωρό το ατελείωτο!!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Kαλημέρα όλη μέραΚαλημέρα στο μωρό το ατελείωτο!!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Τω καιρώ εκείνω στο Βασιλικόν καλό μεροκάματο θεωρούσαμε από τις 300 ορχιδέες και πάνω(μία ορχιδέα ισούται με 340 ταπεινά κυκλάμινα,το χουμε;)Αυτό σήμαινε πως έπερεπε να κάνεις 10 ραντεβού.
Πήγαινα αργά,μετά τη μία και καθόμουν μέχρι το πρωί.Οι περισσότερες έφευγαν γύρω στις τέσσερις,οπότε έμενα μόνη,στη ρεσεψιόν με την υπηρεσία,είχα την ηρεμία μου και σκούπιζα τα πάντα.Με είχαν μάθει κιόλας και αυτοί που πήγαιναν γιά ύπνο και αυτοί που ξεκίναγαν γιά δουλειά
Ενα πρωινό το λοιπόν,έχουν σχολάσει όλες οι κοκότες και υπηρεσία,κάθομαι στη ρεσεψιόν με την Ευσταθία,θεός σχωρέστην που ερχόταν τα πρωινά και καθάριζε.Ημουν έτοιμη και γω να φύγω αλλά με πρόλαβε πελάτης,από ξενύχτι,ντυμένος στην πένα.Πάμε; Πάμε.Πόσο;Τόσο.Ανεβαίνει πάνω,δίνω το παράβολο γιά το δωμάτιο στην Ευσταθία κι ανεβαίνω και γω για τα δέοντα
Είχα δουλέψει καλά εκείνη τη νύχτα κι είχε τύχει να ναι όλοι σχεδόν λάτρεις του κώλου.Τουτέστιν,ξεκωλιάστηκα αλλά μαθημένα τα βουνά στα χιόνια
Το αγόρι ως συνήθως στο κρεβατι γυμνό,γδύνομαι και ξεκινάω περιποίηση αρχιδιών και μετά κλαρίνο.Του περνάω καπότα,με στήνει για ιεραποστολικό κι αρχίζει το σφυροκόπημα.Ελα όμως που ένεκα της πολλής πούτσας που είχα φάει ήταν ερεθισμένος ο προστάτης κι αρχίζω να φωνάζω!Φωνή όχι αστεία!Αλλά δεν μ ένοιαζε,μόνοι μας ήμασταν.Το ευχαριστηθήκαμε κι οι δυό.Χύσαμε κάποια στιγμή,ντύθηκα,γρήγορα,γρήγορα και τον αποχαιρέτησα.Ανοίγω την πόρτα και βλέπω στο διάδρομο την Ευσταθία με τη μάπα και τον κουβά να με κοιτάει με μισό μάτι
-Τι φουναζς μουρή; Μέχρι τν Ουμόνοια ακούγουσαν!!
Καλημέρα
Πήγαινα αργά,μετά τη μία και καθόμουν μέχρι το πρωί.Οι περισσότερες έφευγαν γύρω στις τέσσερις,οπότε έμενα μόνη,στη ρεσεψιόν με την υπηρεσία,είχα την ηρεμία μου και σκούπιζα τα πάντα.Με είχαν μάθει κιόλας και αυτοί που πήγαιναν γιά ύπνο και αυτοί που ξεκίναγαν γιά δουλειά
Ενα πρωινό το λοιπόν,έχουν σχολάσει όλες οι κοκότες και υπηρεσία,κάθομαι στη ρεσεψιόν με την Ευσταθία,θεός σχωρέστην που ερχόταν τα πρωινά και καθάριζε.Ημουν έτοιμη και γω να φύγω αλλά με πρόλαβε πελάτης,από ξενύχτι,ντυμένος στην πένα.Πάμε; Πάμε.Πόσο;Τόσο.Ανεβαίνει πάνω,δίνω το παράβολο γιά το δωμάτιο στην Ευσταθία κι ανεβαίνω και γω για τα δέοντα
Είχα δουλέψει καλά εκείνη τη νύχτα κι είχε τύχει να ναι όλοι σχεδόν λάτρεις του κώλου.Τουτέστιν,ξεκωλιάστηκα αλλά μαθημένα τα βουνά στα χιόνια
Το αγόρι ως συνήθως στο κρεβατι γυμνό,γδύνομαι και ξεκινάω περιποίηση αρχιδιών και μετά κλαρίνο.Του περνάω καπότα,με στήνει για ιεραποστολικό κι αρχίζει το σφυροκόπημα.Ελα όμως που ένεκα της πολλής πούτσας που είχα φάει ήταν ερεθισμένος ο προστάτης κι αρχίζω να φωνάζω!Φωνή όχι αστεία!Αλλά δεν μ ένοιαζε,μόνοι μας ήμασταν.Το ευχαριστηθήκαμε κι οι δυό.Χύσαμε κάποια στιγμή,ντύθηκα,γρήγορα,γρήγορα και τον αποχαιρέτησα.Ανοίγω την πόρτα και βλέπω στο διάδρομο την Ευσταθία με τη μάπα και τον κουβά να με κοιτάει με μισό μάτι
-Τι φουναζς μουρή; Μέχρι τν Ουμόνοια ακούγουσαν!!
Καλημέρα
Tzgiann
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 14
- Like
- 30
- Πόντοι
- 0
Το βασιλικόν ήταν δίπλα σε μια υπόγεια ταβέρνα πίσω από το δημαρχείο?Τω καιρώ εκείνω στο Βασιλικόν καλό μεροκάματο θεωρούσαμε από τις 300 ορχιδέες και πάνω(μία ορχιδέα ισούται με 340 ταπεινά κυκλάμινα,το χουμε;)Αυτό σήμαινε πως έπερεπε να κάνεις 10 ραντεβού.
Πήγαινα αργά,μετά τη μία και καθόμουν μέχρι το πρωί.Οι περισσότερες έφευγαν γύρω στις τέσσερις,οπότε έμενα μόνη,στη ρεσεψιόν με την υπηρεσία,είχα την ηρεμία μου και σκούπιζα τα πάντα.Με είχαν μάθει κιόλας και αυτοί που πήγαιναν γιά ύπνο και αυτοί που ξεκίναγαν γιά δουλειά
Ενα πρωινό το λοιπόν,έχουν σχολάσει όλες οι κοκότες και υπηρεσία,κάθομαι στη ρεσεψιόν με την Ευσταθία,θεός σχωρέστην που ερχόταν τα πρωινά και καθάριζε.Ημουν έτοιμη και γω να φύγω αλλά με πρόλαβε πελάτης,από ξενύχτι,ντυμένος στην πένα.Πάμε; Πάμε.Πόσο;Τόσο.Ανεβαίνει πάνω,δίνω το παράβολο γιά το δωμάτιο στην Ευσταθία κι ανεβαίνω και γω για τα δέοντα
Είχα δουλέψει καλά εκείνη τη νύχτα κι είχε τύχει να ναι όλοι σχεδόν λάτρεις του κώλου.Τουτέστιν,ξεκωλιάστηκα αλλά μαθημένα τα βουνά στα χιόνια
Το αγόρι ως συνήθως στο κρεβατι γυμνό,γδύνομαι και ξεκινάω περιποίηση αρχιδιών και μετά κλαρίνο.Του περνάω καπότα,με στήνει για ιεραποστολικό κι αρχίζει το σφυροκόπημα.Ελα όμως που ένεκα της πολλής πούτσας που είχα φάει ήταν ερεθισμένος ο προστάτης κι αρχίζω να φωνάζω!Φωνή όχι αστεία!Αλλά δεν μ ένοιαζε,μόνοι μας ήμασταν.Το ευχαριστηθήκαμε κι οι δυό.Χύσαμε κάποια στιγμή,ντύθηκα,γρήγορα,γρήγορα και τον αποχαιρέτησα.Ανοίγω την πόρτα και βλέπω στο διάδρομο την Ευσταθία με τη μάπα και τον κουβά να με κοιτάει με μισό μάτι
-Τι φουναζς μουρή; Μέχρι τν Ουμόνοια ακούγουσαν!!
Καλημέρα