You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Tzouli Trans
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TZOYLI
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 9K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Με έστησεπεριεμενει το καταλληλο μοντελο!!!
αυτός έχασε, εσύ έχεις φανατικό κοινό οπότε δεν σε νοιάζει.Με έστησε
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Ναι κουκλε μουαυτός έχασε, εσύ έχεις φανατικό κοινό οπότε δεν σε νοιάζει.
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
που θα παει, θα ερθει, θελει δεν θελει!!! Και να τιμωρηθει!!! χαχαχαχαΜε έστησε
Τελευταία τροποποίηση:
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Σκληρά!!!που θα παει, θα ερθει, θελει δεν θελει!!! Και να τιμωρηθει!!! χαχαχαχα
ο μεγαλύτερος πουτσος που έχεις φάει; γενικά ένα story που σου έχει μείνει είτε επαγγελματικό είτε εκτός δουλειάς;Σκληρά!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Θα σου απαντήσω αύριο,είμαι απασχολημένη τώραο μεγαλύτερος πουτσος που έχεις φάει; γενικά ένα story που σου έχει μείνει είτε επαγγελματικό είτε εκτός δουλειάς;
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Δύο 24άρες θυμάμαι,ο ένας ήταν Ελληνας κι ο άλλος από Τζαμάικα.Θα σου γράψω αύριο λεπτομέρειεςο μεγαλύτερος πουτσος που έχεις φάει; γενικά ένα story που σου έχει μείνει είτε επαγγελματικό είτε εκτός δουλειάς;
αναμένουμε story σου αύριο.Δύο 24άρες θυμάμαι,ο ένας ήταν Ελληνας κι ο άλλος από Τζαμάικα.Θα σου γράψω αύριο λεπτομέρειες
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Χμμ....όχι ακριβώς γιατί,άλλο το πράγμα το μάτι κι άλλο η ανατομία και η πραγματικότητα,η χημεία και το ταλέντο στο κρεβάτιΩραία αίσθηση αυτή !!! Η απόλυτη γλυκά θα ήταν !!!
Μιά φορά κι ένεν καιρό μ επισκέφθηκε ένας κύριος κοντά στα σαράντα πάνω κάτω.
Καλημέρα,καλησπέρα,περάστε,καθίστε,τι να σας προσφέρω κτλ.
Αυτός στην πολυθρόνα,εγω στο κρεβάτι,πιάσαμε το μπλα μπλα,περιμένοντας εγώ,να κάνει κίνηση.Τίποτα.
Κάποια στιγμή του λέω,δεν βγάζεις κανα ρουχαλάκι και να ρθεις από δω;
Μπα,μου λέει,δεν θα μείνω,συγγνώμη κτλ. Εγώ καταρακώθηκα! Αλλά τι να γίνει,έτσι είναι αυτά.Τον αποχαιρέτησα ευγενικά κι έκλεισα την πόρτα ζεματισμένη απ την απόρριψη.
Αυτό βέβαια κρατάει λίγο,με τον επόμενο το ξεχνάς.
Πέρασε κάνας μήνας και τσουπ μου ξανάρθε.Με θυμάσαι,σε θυμάμαι,πως κι απο δώ;
Εχω ένα θέμα,μου λέει.Τον έχω μεγάλο.Εγώ μόλις τ άκουσα,πήδηξα απ τη χαρά μου,από μέσα μου,απ έξω ψύχραιμη.
Τον έχω μεγάλο και σκέφτηκα πως δεν θα μπορέσεις γι αυτό κι έφυγα.Αλλά σε σκεφτόμουν και γι αυτό ξαναήρθα.
Εγώ εξακολουθώ να παραμένω ψύχραιμη και στωική αλλά μ έχει φάει η περιέργεια να δω πόσο μεγάλος είναι πια αυτός ο πούτσος που θα φάω.Γιατί ήδη έχω αποφασίσει να τον φάω.Χωρίς να τον έχω δει.
Μην ανησυχείς,λέω,γδύσου και θα σε τακτοποιήσω.
Γδύθηκε άνθρωπος και βλέπω ένα οκ,μεγάλο καβλί μεν,ξεκάβλωτο δε,οπότε τον πλακώνω στο τσιμπούκι
Μην τα πολυλογώ,24 και πόντους,οκ αλλά αυτό που δεν παλεύονταν ήταν το πάχος.Πολύ χοντρή πούτσα.Χέρι.
Τώρα λέω από μέσα μου,τι κάνεις;Μένεις στο τσιμπούκι η προχωράς;Ας δοκιμάσω,λέω.Ηθελα και να τον ευχαριστήσω απ τη μιά.
Επειδή οι άλλες τον έδιωχναν,μου βγήκε η αδελφή νοσοκόμα που ήθελε να περιθάλψει τον ασθενή.Αλλά ήθελα και να τον φάω λόγω μεγέθους.Ηδη όμως έβλεπα πως θα δυσκολευτώ.Λόγω πάχους.
Βάζει αυτός καπότα γιατί ήθελε και τρόπο και γω εβαλα μισό σωληνάριο KY στη ροδέλα μου και τ άλλο μισό στον πουτσο του.
Θα κάτσω από πάνω εγώ του λέω σιγά σιγά και βλέπουμε,καλά;Καλά
Σιγά,σιγά και με τα χίλια ζόρια,τον κατάπια μεχρι τ αρχίδια αλλά ήταν οριακά.Ηταν τόσο χοντρό που αισθανόμουν πως με μιά λάθος κίνηση θα σκιστώ.Δυσφορία.Το πνεύμα πρόθυμο,η σαρξ ασθενής.
Δεν θυμάμαι πως έχυσε,θυμάμαι όμως πως ήρθε άλλες δυό,τρείς φορές αλλά και σ αυτές δεν θυμάμαι τι κάναμε κι πως.
Η δεύτερη 24αρα ήταν ένας Τζαμαικανός,30κάτι,παιδαράς
Ξένους γενικά δεν δέχομαι γιατί τ αγγλικά μου είναι πολύ τσάτρα πάτρα κι επειδή δεν τα χρησιμοποιώ ξέχασα κι αυτά που ήξερα.Μπορώ να συνεννοηθώ αλλά μολις ακούσω ξένη γλώσσα πανικοβάλλομαι.
Εχω κάνει ραντεβού ελάχιστες φορές κι αυτό μάλλον γιατί το χειρίστηκα ψύχραιμα και δεν έκλεισα το τηλέφωνο.Μιά τέτοια φορά ήταν κι αυτή και τσουπ μετά από λίγο το παλληκάρι στην πόρτα μου και μετά από τ απαραίτητα στο κρεβάτι μου.
Ψώλα τεράστια αλλά με πάχος φυσιολογικό.Και καυλιάρης.Οχι δέντρο.Γιατί ο προηγούμενος ήταν και δέντρο.Δηλαδή,ξαπλώνει στο κρεβάτι και περιμένει.Σαν πτώμα.Καμιά κίνηση,καμιά πρωτοβουλία.Θέλει και μιά συμμετοχή.Παίζει ρόλο.
Ετούτος με φίλαγε,με έγλειφε,με σφαλιάριζε στα κωλομάγουλα,μου βαζε δάχτυλο,του κανα τσιμπούκι και μου χε τον δονητη στο κώλο.Προετοιμασία άψογη αμφοτέρων των πλευρών.
Καπότα έπειτα,λιπαντικό,κάθησα από πάνω σιγά σιγα,ανοιξα,μου τον έπαιζε παράλληλα μέχρι που κάβλωσα και ανέβασα ρυθμό.
Κάποια στιγμή με τούμπαρε ο μάστορας,με έστησε στα τέσσερα και ξεκινάει ένα πισωκολλητό που δεν θα το ξεχάσω ποτέ γιατί έβαλα μέσα στο στομα μου το σεντόνι για να μην ακούγομαι.Φώναζα χωρίς να θέλω.Προσπαθούσα αλλα δεν.Ούρλιαζα!
Θα σας έχει τύχει φαντάζομαι.Να μη θέλεις να φωνάζεις αλλά να μη γίνεται.Στο μεταξύ,όσο φώναζα εγώ,άλλο τόσο καύλωνε αυτός κι αρχιζει και με ξεκωλιάζει με λύσσα.Παραδόθηκα.Χύνω κάποια στιγμή κι αυτός μετά από λίγο.
Κάνει ένα ντουζάκι,είχα κάτι πάστες,τις τρώμε,συνεννόηση γιά γέλια αλλά δεν μας νοιάζει γιατί είχαμε ισχυρή χημεία.
Ξεκίνησε δεύτερος γύρος κάποια στιγμή,με αγκαλιές,φιλιά,69 και μία στάση.Ιεραποστολικό.Βασίλισσα!!
Είχα ανοίξει απ τον προηγούμενο γύρο οπότε τώρα γαμιόμουνα σαν σκύλα κι ήταν καθαρή απόλαυση.Κι ήξερε και να γαμάει το παλληκάρι κι είχε και αντοχές.
Εχυσα πάνω στην κοιλιά μου ξανά κ αυτός αφου έβγαλε την καπότα μου τα πέταξε στα μούτρα.
Ενα ωραίο τρίο λείπει απ τη συλλογή μου.Οχι πως δεν έχω κάνει αλλά απο χημεία ήταν μάπα το καρπούζι.
Περιμένω προσφορές!
Καλημέρα
Συνημμένα
Τελευταία τροποποίηση:
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Με την πρώτη περίπτωση δυσκολεύτηκα,ήταν σαν να κάνω fistingΔεν σε φοβάμαι στην ανατομία θεωρώ ότι έχεις μεγάλες εμπειρίες !!! Άνετα μπορείς να τα χειριστείς !!!
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.328
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.427
- Πόντοι
- 16.235
Mας γκαβλωσες αφού.....Χμμ....όχι ακριβώς γιατί,άλλο το πράγμα το μάτι κι άλλο η ανατομία και η πραγματικότητα,η χημεία και το ταλέντο στο κρεβάτι
Μιά φορά κι ένεν καιρό μ επισκέφθηκε ένας κύριος κοντά στα σαράντα πάνω κάτω.
Καλημέρα,καλησπέρα,περάστε,καθίστε,τι να σας προσφέρω κτλ.
Αυτός στην πολυθρόνα,εγω στο κρεβάτι,πιάσαμε το μπλα μπλα,περιμένοντας εγώ,να κάνει κίνηση.Τίποτα.
Κάποια στιγμή του λέω,δεν βγάζεις κανα ρουχαλάκι και να ρθεις από δω;
Μπα,μου λέει,δεν θα μείνω,συγγνώμη κτλ. Εγώ καταρακώθηκα! Αλλά τι να γίνει,έτσι είναι αυτά.Τον αποχαιρέτησα ευγενικά κι έκλεισα την πόρτα ζεματισμένη απ την απόρριψη.
Αυτό βέβαια κρατάει λίγο,με τον επόμενο το ξεχνάς.
Πέρασε κάνας μήνας και τσουπ μου ξανάρθε.Με θυμάσαι,σε θυμάμαι,πως κι απο δώ;
Εχω ένα θέμα,μου λέει.Τον έχω μεγάλο.Εγώ μόλις τ άκουσα,πήδηξα απ τη χαρά μου,από μέσα μου,απ έξω ψύχραιμη.
Τον έχω μεγάλο και σκέφτηκα πως δεν θα μπορέσεις γι αυτό κι έφυγα.Αλλά σε σκεφτόμουν και γι αυτό ξαναήρθα.
Εγώ εξακολουθώ να παραμένω ψύχραιμη και στωική αλλά μ έχει φάει η περιέργεια να δω πόσο μεγάλος είναι πια αυτός ο πούτσος που θα φάω.Γιατί ήδη έχω αποφασίσει να τον φάω.Χωρίς να τον έχω δει.
Μην ανησυχείς,λέω,γδύσου και θα σε τακτοποιήσω.
Γδύθηκε άνθρωπος και βλέπω ένα οκ,μεγάλο καβλί μεν,ξεκάβλωτο δε,οπότε τον πλακώνω στο τσιμπούκι
Μην τα πολυλογώ,24 και πόντους,οκ αλλά αυτό που δεν παλεύονταν ήταν το πάχος.Πολύ χοντρή πούτσα.Χέρι.
Τώρα λέω από μέσα μου,τι κάνεις;Μένεις στο τσιμπούκι η προχωράς;Ας δοκιμάσω,λέω.Ηθελα και να τον ευχαριστήσω απ τη μιά.
Επειδή οι άλλες τον έδιωχναν,μου βγήκε η αδελφή νοσοκόμα που ήθελε να περιθάλψει τον ασθενή.Αλλά ήθελα και να τον φάω λόγω μεγέθους.Ηδη όμως έβλεπα πως θα δυσκολευτώ.Λόγω πάχους.
Βάζει αυτός καπότα γιατί ήθελε και τρόπο και γω εβαλα μισό σωληνάριο KY στη ροδέλα μου και τ άλλο μισό στον πουτσο του.
Θα κάτσω από πάνω εγώ του λέω σιγά σιγά και βλέπουμε,καλά;Καλά
Σιγά,σιγά και με τα χίλια ζόρια,τον κατάπια μεχρι τ αρχίδια αλλά ήταν οριακά.Ηταν τόσο χοντρό που αισθανόμουν πως με μιά λάθος κίνηση θα σκιστώ.Δυσφορία.Το πνεύμα πρόθυμο,η σαρξ ασθενής.
Δεν θυμάμαι πως έχυσε,θυμάμαι όμως πως ήρθε άλλες δυό,τρείς φορές αλλά και σ αυτές δεν θυμάμαι τι κάναμε κι πως.
Η δεύτερη 24αρα ήταν ένας Τζαμαικανός,30κάτι,παιδαράς
Ξένους γενικά δεν δέχομαι γιατί τ αγγλικά μου είναι πολύ τσάτρα πάτρα κι επειδή δεν τα χρησιμοποιώ ξέχασα κι αυτά που ήξερα.Μπορώ να συνεννοηθώ αλλά μολις ακούσω ξένη γλώσσα πανικοβάλλομαι.
Εχω κάνει ραντεβού ελάχιστες φορές κι αυτό μάλλον γιατί το χειρίστηκα ψύχραιμα και δεν έκλεισα το τηλέφωνο.Μιά τέτοια φορά ήταν κι αυτή και τσουπ μετά από λίγο το παλληκάρι στην πόρτα μου και μετά από τ απαραίτητα στο κρεβάτι μου.
Ψώλα τεράστια αλλά με πάχος φυσιολογικό.Και καυλιάρης.Οχι δέντρο.Γιατί ο προηγούμενος ήταν και δέντρο.Δηλαδή,ξαπλώνει στο κρεβάτι και περιμένει.Σαν πτώμα.Καμιά κίνηση,καμιά πρωτοβουλία.Θέλει και μιά συμμετοχή.Παίζει ρόλο.
Ετούτος με φίλαγε,με έγλειφε,με σφαλιάριζε στα κωλομάγουλα,μου βαζε δάχτυλο,του κανα τσιμπούκι και μου χε τον δονητη στο κώλο.Προετοιμασία άψογη αμφοτέρων των πλευρών.
Καπότα έπειτα,λιπαντικό,κάθησα από πάνω σιγά σιγα,ανοιξα,μου τον έπαιζε παράλληλα μέχρι που κάβλωσα και ανέβασα ρυθμό.
Κάποια στιγμή με τούμπαρε ο μάστορας,με έστησε στα τέσσερα και ξεκινάει ένα πισωκολλητό που δεν θα το ξεχάσω ποτέ γιατί έβαλα μέσα στο στομα μου το σεντόνι για να μην ακούγομαι.Φώναζα χωρίς να θέλω.Προσπαθούσα αλλα δεν.Ούρλιαζα!
Θα σας έχει τύχει φαντάζομαι.Να μη θέλεις να φωνάζεις αλλά να μη γίνεται.Στο μεταξύ,όσο φώναζα εγώ,άλλο τόσο καύλωνε αυτός κι αρχιζει και με ξεκωλιάζει με λύσσα.Παραδόθηκα.Χύνω κάποια στιγμή κι αυτός μετά από λίγο.
Κάνει ένα ντουζάκι,είχα κάτι πάστες,τις τρώμε,συνεννόηση γιά γέλια αλλά δεν μας νοιάζει γιατί είχαμε ισχυρή χημεία.
Ξεκίνησε δεύτερος γύρος κάποια στιγμή,με αγκαλιές,φιλιά,69 και μία στάση.Ιεραποστολικό.Βασίλισσα!!
Είχα ανοίξει απ τον προηγούμενο γύρο οπότε τώρα γαμιόμουνα σαν σκύλα κι ήταν καθαρή απόλαυση.Κι ήξερε και να γαμάει το παλληκάρι κι είχε και αντοχές.
Εχυσα πάνω στην κοιλιά μου ξανά κ αυτός αφου έβγαλε την καπότα μου τα πέταξε στα μούτρα.
Ενα ωραίο τρίο λείπει απ τη συλλογή μου.Οχι πως δεν έχω κάνει αλλά απο χημεία ήταν μάπα το καρπούζι.
Περιμένω προσφορές!
Καλημέρα
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.328
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.427
- Πόντοι
- 16.235
Το τσακαλακι η Τζούλι ανεβασε καταπληκτικά σεντόνια...και μάλιστα αφού πρώτα μας είπε ότι ήταν απασχολημένη...ΔΕΝ προσπέρασε και αφιέρωσε τον πολύτιμο χρόνο της για να μας μεταδώσει τα βιώματα της.
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Το υποσχέθηκα στον Sisax87 για...Το τσακαλακι η Τζούλι ανεβασε καταπληκτικά σεντόνια...και μάλιστα αφού πρώτα μας είπε ότι ήταν απασχολημένη...ΔΕΝ προσπέρασε και αφιέρωσε τον πολύτιμο χρόνο της για να μας μεταδώσει τα βιώματα της.
Μ αρέσεις γιατί τηρείς τις υποσχέσεις σου, όποτε μπορείς και γουστάρεις ανέβασε κανένα άλλο βιωματικό story σου.Το υποσχέθηκα στον Sisax87 για...
Whatever_13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.530
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.360
- Πόντοι
- 456
Ναι ναι, βιωματικο αλλα απο την αναποδη αυτη τη φορα!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.044
- Like
- 7.951
Πως βάζουμε κραγιόν στη πούτσα!!Ναι ναι, βιωματικο αλλα απο την αναποδη αυτη τη φορα!!!
μαστορισαΠως βάζουμε κραγιόν στη πούτσα!!