diamantino
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 1.850
- Κριτικές
- 1
- Like
- 3.949
- Πόντοι
- 456
ταψί κανταιφι οταν είχα έρθει δεν είχε ..βλέπω αναβάθμιση...να ξαναέρθωκι ένα ταψί κανταίφι δώρο![]()
ταψί κανταιφι οταν είχα έρθει δεν είχε ..βλέπω αναβάθμιση...να ξαναέρθωκι ένα ταψί κανταίφι δώρο![]()
τ' αρπάζουν γρήγοραταψί κανταιφι οταν είχα έρθει δεν είχε ..βλέπω αναβάθμιση...να ξαναέρθω
Ναι,Αθήνα βρίσκομαιΤζουλι είσαι εδώ
Γειά χαρά! Ναι,το γνωρίζω,μπορεις να με πατεις από αύριο,φιλιάΚαλημέρα Τζούλη, προσπαθώ να σε βρω στο τηλέφωνο αλλά ειναι συνέχεια κλειστό.
Επέστρεψα,απο αυριο στη διαθεσή σουΤζουλι είσαι Αθήνα;
Καλό μήναΚαλημέρα κ καλό μήνα![]()
Καλό μήνα υπέρ καύλα!!!!!Καλημέρα κ καλό μήνα![]()
OkΚαλό μήνα υπέρ καύλα!!!!!
Πες ότι το Σάββατο θα έχεις ανοιχτό το κινητό σου για να βρεθούμε ...
Καραντίνα δυστυχώς,είχα κολλήσει κόβιντ.Είμαι καλά και θα επανέλθω μετά το Πάσχα,φιλιάΤζούλι που είσαι μωρό μου
περαστικα!!Καραντίνα δυστυχώς,είχα κολλήσει κόβιντ.Είμαι καλά και θα επανέλθω μετά το Πάσχα,φιλιά
Είμαι καλά τώρα,ευχαριστώ,καλό Πάσχαπεραστικα!!
και καλη ενασταση και καλο πασχα!!!