apollon444
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 2.177
- Like
- 5.457
- Πόντοι
- 1.056
Καλο μεσημερι !!!! σου βαζω λαδι και ελα βραδυ !!!!!!!!!
Εεε γι'αυτό σε πάω εκεί να σε έχω αποκλειστικά για μένα χωρίς πολλούς ενοχλητικούς ματάκηδες..Αυτό είναι λιγότερο κοσμοπολίτικο οπότε θα μπορέσω να κάνω και ηλιοθεραπεία έτσι;
σε βλεπω να προκαλεις συγκεντρωσεις τεραστιες ;)και να κανεις ηλιοθεραπεια στην κασσανδρα χαλκιδικης
![]()
![]()
Καλημέρα Τασούλη μου αν δεν πάθω τίποτα από τόσο καιρό χωρίς κοκο Χαχαχαχαχ.

Καλημέρα Τζένη καλή επιστροφή
σε όοοολες τις προηγούμενες σελίδες.Καλημέρα. Φωτογραφίες της Τζένης που υπάρχουν;
Γιατί τόσο κοντό το μαλλί Τζενουλα φαντάρος πηγές;;Καλή Κυριακή καυλες μου.
Καλημερούδια αγάπες μου.....
Γιατί τόσο κοντό το μαλλί Τζενουλα φαντάρος πηγές;;
Τζεναρα! Οποτε είναι σε περιμένουμε
ελα πασαλιμανι μωρο κερναω μπυρες...Καλησπέρα για που λες τώρα.