Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Κριμα και ελεγα μετα το Πασχα μηπως ερχοσουν....Καλημέρα αγάπη, θα την βάλω στο προγραμμά για καλοκαίρι.
καλημερα Τζενακι και μπραβο σου για την αποφαση που πηρες
Ορθή η απόφαση σου Τζενη. Καλημέρα, υπομονή και προσοχή για όλους μας.
Καλημέρα μωρό, κοίτα η αλήθεια είναι ότι έτσι πρέπει να κάνει όλος ο κόσμος και για αυτό σκέφτηκα είναι ότι καλύτερο όλον μας.

εχουμε να ζησουμε βλακεια ατελειωτη :S πολυ το φοβαμαι :-Καλό μεσημέρι, δεν μου αρέσει να γίνω αγενείς αλλά έχω ανακοινώσει εδώ και μέρες ότι δεν θα δουλέψω αυτόν το καιρό , σταματήστε να στέλνετε πμ,ποτέ δεν είχα κλείσει το κινητό μου αλλά δυστυχώς έγινε και αυτό. Προσέξτε την υγεία σας για να μην γίνει στην Ελλαδίτσα μας ότι έγινε στην Ιταλία με λίγη προσπάθεια και υπομονή θα περάσει. Σας αγαπώ πολύ.

εχουμε να ζησουμε βλακεια ατελειωτη :S πολυ το φοβαμαι :-![]()
και σε καποιους αρεσει το συκαλακι ;)Καλησπέρα Τασούλη μου.
Ξέρεις που είναι το κακό σ'μενα που μόλις έχω πμ μου έρχεται σε email αλλά το απενεργοποιήσα, είπαμε να μας αρέσει το απαγορευμένο αλλά όχι και έτσι.

και σε καποιους αρεσει το συκαλακι ;)![]()
πρεπει να γινουμε ολοι
![]()
![]()
![]()
