Έπειτα από μια συζήτηση μέσον πμ με τον κύριο που έχει ανεβάσει την τελευταία κρητική για μένα η συνάντηση έχει γίνει μόλις ξεκίνησα την καριέρα μου ως callgirl και η αλήθεια είναι πως από το 2017 ο άνθρωπος δεν θυμάται καλά για την ακρίβεια της λεπτομέριες για το ραντεβού και για αυτό στα σχολεία που έκανε έβαλε ότι μόλις φτάσα στο ξενοδοχείο έκανα μπάνιο ( Που για μένα ήταν το μόνο πράγμα να πω την αλήθεια που με ενόχλησε γιατί θεωρώ ότι όταν έχουμε κάποιο ραντεβού πρέπει να πάμε εντελώς πανέτοιμη) μου έστειλε να διευκρινίσω πως όντως έγινε το ραντεβού για μην τυχόν παρεξήγηση στο μέλλον. Θα ανεβάσει και ο ίδιος μόλις εγκριθεί το σχόλιο του. Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την δυσάρεστη κουβέντα που άνοιξα μεσημεριάτικα.