Τσακ Ήρθα λίγο.
Μην νομίζετε ότι νευριάζω όταν ανεβάζει κάποιος κάποια κρητική για μένα, απλά τρελαίνομαι όταν είτε λέει καλά η κακα σχόλια και δεν έχει γίνει η συνάντηση. Τέλος πάντων ο κάθε ένας όπως το βλέπει για μένα να ξέρετε είναι διαφημίσει γιατί δόξα το θεό έχω φτάσει σε ένα επίπεδο στο οποίο μπορώ να διαλέξω εγώ ποιον θέλω να συναντήσω και ποιον όχι.
Το τελευταίο διάστημα πλέον αν δεν είναι πελάτη πού ξέρω πολύ δύσκολο κάνω ραντεβού στην Αθήνα, γιατί πλέον σπάνια ανεβάζω αγγελία, λογο το ότι η έρχομαι για λίγο καιρό Αθήνα η έρχομαι για ξεκούραση. Απλά ένα πράγμα θα πω ποτέ τον ποτέ δεν κάνω μπάνιο όταν φτάνω στο ξενοδοχείο γιατί πολύ απλά κάνω σπίτι μου πριν πάω στη συνάντηση.
Καλά να περνάτε όλοι και καλό μεσημέρι να έχετε.