Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Θα είσαι σόλο ή με παρέα???
Σόλο ματάκια μου αυτή την φορά.
Θα είσαι σόλο ή με παρέα???
Γυναικάρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ομορφότερο απόγευμα που με πρόσφερες!!! Ελπίζω να τα πούμε πάλι σύντομα!!! Φιλιά!!!!Cheking now, good afternoon......
Γυναικάρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ομορφότερο απόγευμα που με πρόσφερες!!! Ελπίζω να τα πούμε πάλι σύντομα!!! Φιλιά!!!!
Κι εγώ ματάκια μου!!! Σε περιμένω πάλι!!!Ματάκια μου χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά, σίγουρα θα τα ξανά πούμε σύντομα. Ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση σου.

καλημερα ρε Λατινοκαυλαρα!Καλημερα αγαπες μου, και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχετε.
:S :S :S![]()

καλημερα ρε Λατινοκαυλαρα!
Καλημέρα Αγάπη μου όμορφη!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και σενα!!!!!!Καλημερα αγαπες μου, και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχετε.
Καλημέρα Αγάπη μου όμορφη!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και σενα!!!!!!![]()
![]()
Καλό ταξίδι πριγκηπέσσα μου για αύριο!!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα !!!! Σε περιμένω πάλι σύντομα...Καλημερα αγαπες μου, καλή Κυριακή σας εύχομαι. Σήμερα ειναι η τελευταία μέρα στην όμορφη Σαλονίκη.
Καλό ταξίδι πριγκηπέσσα μου για αύριο!!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα !!!! Σε περιμένω πάλι σύντομα...
Πολλά φιλιά!!!![]()
![]()
![]()
Καλή επιστροφή Τζένη.Ευχαριστώ πολύ μωρό μου.