Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
θυμιζει ελεονορα στις παλιες καλες εποχες![]()
![]()
Μωρό μου εσύ. Μην σε ακούσει κανένας και μετά άντε να βγάλεις άκρη.
θυμιζει ελεονορα στις παλιες καλες εποχες![]()
![]()
Axx καλημέρα λατινα! Πρέπει να γίνει σύντομα αναθερμανση των σχέσεων μας! Το νέο Λουκ σε συνδυασμό με την πίσω όψη, είναι must!Καλημέρα μωράκια μου.

διαχωρισμος κωλομεριων,παραμεριση στριγκοφορμακιου και σπατουλαρισμα καργα.αντε τωρα να δουλεψω...Καλημέρα μωράκια μου.

ρε μωρο πες μας την άποψη σου για το θέμα με τις μεγάλες πουτσες που έχουμε ανοίξει!!!Καλήνυχτα μωράκια μου.
Axx καλημέρα λατινα! Πρέπει να γίνει σύντομα αναθερμανση των σχέσεων μας! Το νέο Λουκ σε συνδυασμό με την πίσω όψη, είναι must!
καλημέρα κι απο μένα!![]()
διαχωρισμος κωλομεριων,παραμεριση στριγκοφορμακιου και σπατουλαρισμα καργα.αντε τωρα να δουλεψω...
τι κολάρα ατέλειωτη είναι αυτή ρε μωρό![]()
![]()
![]()
![]()
ρε μωρο πες μας την άποψη σου για το θέμα με τις μεγάλες πουτσες που έχουμε ανοίξει!!!
Τζενη μεχρι ποτε θα εισαι Σαλονικα??![]()
Τζένη ποια η άποψη σου για το θέμα που έχουμε ανοίξει για τις μεγάλες πουτσες?
Παρασκευη θα εχεις φυγει?μεινε μεχρι και Παρασκευη!!!!!
αυτο σκοπευω να κανω ;)Μπορείς να κάνεις και κάτι καλύτερο έλα σε μένα.