Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Ομορφηνες !!!!Αγαπες όποιος ενδιαφέρεται για ντουο με την Όλγα να ξέρετε μέχρι και Πέμπτη θα είμαι Αθήνα. Σας καληνυχτώ Φιλάκια πολλά και παντού.
Ομορφηνες !!!!
Κιαλλο
Πότε θα σε δούμε Ηράκλειο ?
και ξανθια μπομπα εισαι μωρο μου!!!!
Μουναρος είσαι!
Νομίζω ότι σου πάει κάργα το ξανθό! Είσαι πιο καυτή! Αν μπορεί ποτέ να γίνει αυτό βέβαια![]()
Δεν ξέρω μωρό μου εσύ θα μου πεις, όσο αφορά το πότε θα έρθω θα το ξέρω Παρασκευή άντε αργότερα την Δευτέρα.
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
καλημερα γυναικάρα, σου παει πολύ το μαλλι!!
Είσαι καύλα ατελείωτη! Το μόνο σίγουρο!!
Εισαι θεα σου παει παρα πολλοι το μαλι ετσι , φιλακια πολλα μωρο μου
Για Χανια τη προβλεπεται