Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
καλημέρα τι καθήκοντην κάλπη εννοείς ;) Εγώ τον
σπίτι σε δημόσιο χώρο θα μας πάνε μέσα
![]()
![]()
![]()
Καλησπέρα Τασούλη μου χαχαχαχα.
καλημέρα τι καθήκοντην κάλπη εννοείς ;) Εγώ τον
σπίτι σε δημόσιο χώρο θα μας πάνε μέσα
![]()
![]()
![]()
Εγώ όχι μιας και είμαι εκτός Ελλάδας για δουλειές. Όμως για δες αυτό και στείλε μου απάντηση αν μπορείς για να "βάλω" και εγώ κάτι κάπου σα παιδάκι
Φωτογραφία μαζί με την Όλγα;
Τζεναρα δες το πμ
τζεναρα μηπως εισαι ηρακλειο?
Καλησπερα Τζενη,ποτε θα ερθεις Ηρακλειο?
Οποτε Θεσσαλονικη Σεπτεμβριο
Οταν ανοίξει η Έκθεση.Οποτε Θεσσαλονικη Σεπτεμβριο
Οταν ανοίξει η Έκθεση.
Με το καλο να μας ερθεις.Καλησπέρα μωρό, έχω τρελαθεί με τόσα ταξίδια χαχαχαχα θα έρθω μια εβδομάδα πριν το 15Αυγούστο και μετά πάλι Οκτώβρη .
Να κανουμε παρέλαση απο μουνια.
Με το καλο να μας ερθεις.
Στο σωματότυπο μοιάζεται λίγο ή μου φαίνεται;Καλησπέρα αγάπη ακόμα δεν έχουμε μαζί Αλλά πάρε μια μόνη της.