sfakiot
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2014
- Μηνύματα
- 675
- Κριτικές
- 1
- Like
- 391
- Πόντοι
- 26
Και εδώ τελειώνει η μέρα μου σήμερα καληνύχτα και καλό ξημέρωμα να έχουμε.
Σου πανε τα ασπρα...
Χανια ποτε θα μας ξαναερθεις;
Και εδώ τελειώνει η μέρα μου σήμερα καληνύχτα και καλό ξημέρωμα να έχουμε.
Καλημέρα κούκλα!!! Δωσε λιγο κώλο-βυζί να πάει καλά η μέρα μου!!
Σου πανε τα ασπρα...
Χανια ποτε θα μας ξαναερθεις;
καλησπέρα κουκλα τι κανεις?Καλησπέρα αγάπες μου καλό Σαββατοκύριακο.
Καλησπέρα αγάπες μου καλό Σαββατοκύριακο.
Καλησπερα. Εχεις βαλει καποιο πλανο για τον Ιουλιο; Ποτε θα εισαι Αθηνα;καλησπέρα κουκλα τι κανεις?
Καλησπερα. Εχεις βαλει καποιο πλανο για τον Ιουλιο; Ποτε θα εισαι Αθηνα;
Καλησπερα. Εχεις βαλει καποιο πλανο για τον Ιουλιο; Ποτε θα εισαι Αθηνα;
Καλησπέρα μωρό μέχρι 7 Ιούλιο σίγουρα θα είμαι Αθήνα και μετά 18 με 26 θα είμαι πάλι Αθήνα.

Καλημερα καυλαρα Τζενάρα
Καλη Κυριακή καύλα.