Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Kαλημερα τζενη ενα πμ αν θες στειλε τι προγραμμα κανεις και ποσο κοστιζει :-*
Καλημέρα μωρό έχεις πμ.
Kαλημερα τζενη ενα πμ αν θες στειλε τι προγραμμα κανεις και ποσο κοστιζει :-*
Καλημέρα ματάκια μου όχι Κρήτη.
Καλά να περάσεις εκεί που είσαι Τζένη ! Ωραίο νησί η Κρήτη
Τζένη καλησπέρα
Πρόγραμμα και τιμές μπορώ να μάθω;

Καλημέρα! Βάλε την δική σου κωλαρα έτσι καβλα, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε τέτοια πόζα!!!Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα κάβλες μου.
Tρελαίνεις κόσμο Τζένη, πέρασα υπέροχα φιλιά και πιστεύω να καταφέρω να σε ξαναδώ πριν φύγεις!!Καλημέρα μωράκια μου.....
Τι καβλιδεροσ κωλοσ μωρο μου![]()
Καλημέρα! Βάλε την δική σου κωλαρα έτσι καβλα, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε τέτοια πόζα!!!
καλημερα σε σπιτια ερχεσαι ? ευχαριστω
Tρελαίνεις κόσμο Τζένη, πέρασα υπέροχα φιλιά και πιστεύω να καταφέρω να σε ξαναδώ πριν φύγεις!!
Να σαι καλά κούκλα μου και γω χάρηκα πολύ γιατί εκτός το ότι πέρασα υπέροχα γνώρισα και ένα καλό άνθρωπο μπράβο σου και το εννοώ. Με έκανες να νιώσω σαν να σε ξέρω καιρό. Φιλιά πολλάΚαλημέρα καρδιά μου, Ευχαριστώ πολύ και εγώ πέρασα υπέροχα και χάρηκα για την γνωριμία μας.
Να σαι καλά κούκλα μου και γω χάρηκα πολύ γιατί εκτός το ότι πέρασα υπέροχα γνώρισα και ένα καλό άνθρωπο μπράβο σου και το εννοώ. Με έκανες να νιώσω σαν να σε ξέρω καιρό. Φιλιά πολλά
θα ηθελα πολυ να χαθω στα βαθη της ηδονης οπως με οδηγεις περιλουσμένος σαν να γλυφο παγωτό μονόπατα στη μεση...Καλημέρα ματάκια μου, το ίδιο είπα και εγώ μόλις το είδα.
Τζένη πότε επιστρέφεις Αθήνα?