Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
καλησπερα μωρο μου ωραιο γουστο στα εσωρουχα εχεις...απο που τα ψωνιζεις?
Καλησπέρα αγάπη, από διάφορα μαγαζιά αρκεί να μου κάνει το κλικ.
καλησπερα μωρο μου ωραιο γουστο στα εσωρουχα εχεις...απο που τα ψωνιζεις?
Καλησπέρα αγάπη, από διάφορα μαγαζιά αρκεί να μου κάνει το κλικ.
Καληνυχτα μωρό.
πινακας ζωγραφικης!!Καλημέρα μωράκια μου.
k να μην ηταν..μας την εφτιαξες!![]()
Καλώς την καβλιάρα Τζένη!!! έχεις δεν είχες μου τον σήκωσες!!!
Και λίγο μετά ήρθα και εγώ!
Ακόμη δεν έχω ηρεμήσει, είστε καυτές και οι δυο!
Ελπίζω να καταφέρω να έρθω ξανά πριν φύγετε...![]()
τι καυλα είσαι μωρό?????? :coolcondom:
σε σκεφτομαι διπλη χαχαχα...να δω ποτε θα αδειασω να τα πουμεΚαλησπέρα αγάπη, τι κάνεις εσύ;
φυσικά πάντα εσύ φταίς γιαυτό σύντομα θα είμαι κοντά σου να σε τιμωρήσω!!!!Καλησπέρα μωρό Χαχαχ Τι να κάνω , πάλι εγώ φταίω;