Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461

Καλησπερα Τζεναρα!
Μεχρι ποτε θα εισαι Θεσσαλονικη;
Αν θελεις μου στελνεις και λεπτομερεις για το πως μπορουμε να βρεθουμε, σε pm!
Ευχαριστω!
ναι ναι χρονια πολλα στις μητερες και στα μανουλια επισης !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Χρονια πολλα σε ολες τις μαμαδες και σε σενα Τζενη.Νασαι καλα και δυνατη παντα.
Έχεις πμ μωρό.
Καλημέρα ματάκια μου σύντομα.ρε γυναικαρα σε πεθυμισα ποτε θα ερθεις Αθηνα ?
Καλησπερα τζεναρα!Αν θες στειλε πμ κτλ.Ευχαριστω:-)
7 Ιουνίου θα είσαι Ηράκλειο? Τέτοια λέγε μας μην σε βλέπουμε μόνο/ Καλημέρα ομορφιάΓιατί αγάπη μου 7 του μηνός πρέπει να βρίσκομαι στο Ηράκλειο της Κρήτης.
καλησπερα μωρο μου ωραιο γουστο στα εσωρουχα εχεις...απο που τα ψωνιζεις?Καλό μεσημέρι και από μάς μωράκια μου.