Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Κανε μια τρύπα στο στρώμα να κοιμάσαι μπρούμυτα!![]()
Καλημέρα γατούλη μου. Μην του βάζεις ιδέες γιατί θα το χαλάσει και θα μας ζητήσει μετά αποζημίωση.
Κανε μια τρύπα στο στρώμα να κοιμάσαι μπρούμυτα!![]()
Μου ετρεξαν τα σαλια...
Είναι ακριβό το στρώμα το λυπαμαι

Πεντικιούρ, μανικιούρ η Τζένη!
Γιατί τόσο λιγο5;;;
Καλό απόγευμα γκαβλακια μου.
Άντε με το καλό να σε γνωρίσουμε και εμείς που δεν το έχουμε κάνει ακόμη!!! Σε αναμμένα κάρβουνα λοιπόν μέχρι να κατέβεις Αθήνα!!
Ομως πολυ ριγμενη δεν ειναι η Αθηνα τελευταια.Ολο κανα δυο αντε πεντε μερες.

οπα τη εχουμε εδω 4 ποδιαΚαλημέρα αγάπες μου.
οπα τη εχουμε εδω 4 ποδια