Apostolos Tsak
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 11
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Καλημέρα κούκλα Τζένη !!!
Ωραία μόλις μάθω θα βάλω.
Ωραιος.Εδω ταιριαζει το δεν μας φθανουν οι πονοι μας καυλωνουμε κιολας.Πόσο μα ΠΟΣΟ υπερδιαστημικές διαγαλαξιακές εξωγήινες ΚΩΛΑΡΕΣ είναι αυτές!!!
Θα σας συναντούσα αυτή την εβδομάδα αλλά ένας πόνος στη πλάτη, είμαι με έμπλαστα, Voltaren, Norgesic και περιμένω να πάρω τα πάνω μου για να σας χορτάσω...!
![]()
![]()
![]()
Άμα θες μπορώ να σε τραβήξω εγώ βίντεο!!!
Θα περάσουμε ωραία!!!
Ωραιος.Εδω ταιριαζει το δεν μας φθανουν οι πονοι μας καυλωνουμε κιολας.
Καλημέρα μωρό βάλε προγραμμά από τώρα για 2 Ιουνίου αν θες.
Κανε μια τρύπα στο στρώμα να κοιμάσαι μπρούμυτα!Καλημέρα!!Πάλι ανάσκελα κοιμηθήκαμε!!

Καληνύχτα μωράκια μου.
Πεντικιούρ, μανικιούρ η Τζένη!Καλημέρα αγάπες μου.
Πότε γυρνάς Αθήνα;;;
Καλημέρα!!Πάλι ανάσκελα κοιμηθήκαμε!!
κλαιωωωωω![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μωρό μου εγώ σε έχω βάλει πρόγραμμα από τώρα για 5 Ιουνίου!! έχω ξεκινήσει τις βιταμίνες ;)