Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Χαχα
Καλημέρα γλυκιά μου.
Με τα "Φιλάκια παντου" τι να κάνω ??
Είσαι και μακριά να παίξουμε...
Α φου το ξέρεις πως είμαι γατούλα.
Χαχα
Καλημέρα γλυκιά μου.
Με τα "Φιλάκια παντου" τι να κάνω ??
Είσαι και μακριά να παίξουμε...
Καλησπερα καβλα..Ανεβαζεις φωτο βαζεις και της ολγας και μας κατακαβλωνεις και λειπεις κιολας..Μα καλα δε μας λυπασαι καθολου????πφφφφφΚαλησπέρα αγάπη.
Καλησπερα Τζενη!
Υπαρχει περιπτωση να ερθεις Κερκυρα?
Καλησπερα καβλα..Ανεβαζεις φωτο βαζεις και της ολγας και μας κατακαβλωνεις και λειπεις κιολας..Μα καλα δε μας λυπασαι καθολου????πφφφφφ
Καλημέρα μωρό μου
Τσεκ πμ
καλημερα Τζενακη περασα πολλη ομορφα μαζι σου μια ωρα περασαν σαν 10 λεπτα μανγκες μην την παρεξηγητε το κοριτση εινια μεγαλη καυλα
σιγα μην παει και στον αμπντουλΚαλημέρα ματάκια μου καλή εβδομάδα να έχεις χάρηκα που έπειτα μετά από τόσο καιρό επιτέλους βρεθήκαμε, είναι όπως λέμε αν δεν παει ο Μοχάμεντ στο βουνό πάει το βουνό στο Μοχάμεντ.
καυλοσε μας πρωι πρωι
σιγα μην παει και στον αμπντουλ![]()
μωαμεθ φιλεναδα ;)
Μου ετρεξαν τα σαλια...
Καλημερα ομορφο κοριτσι και καλη σου εβδομαδα