Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.Τζενάρα θα μου δώσεις το τηλ σου???![]()
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.Τζενάρα θα μου δώσεις το τηλ σου???![]()
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.Καλησπέρα, μπορείς να μου στείλεις το τηλέφωνό σου σε pm?
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.Τζενάρα θα μου δώσεις το τηλ σου???
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.καλημέρα.Θα ήθελα να έχω κάποιο τρόπο επικοινωνίας μαζί σου.Είμαι νέο μέλος και δεν επιτρέπεται να στείλω pm.Θα κατέβω Αθήνα σύντομα για να βρισκόμασταν.
Στο τηλ. κατάλογο στο Ττηλεφωνο?
Καλημέρα μωρό μου εχεις πμ.τζενιφερ κ σε μενα το μαγικο αριθμο παρακαλω
Δώσε πόνο λατιναρα!!!!
Καλησπέρα Τζένη,
επιτέλους μια σωστή κίνηση => απέκτησες μητρώο (καρτέλα κριτικών).
Εύχομαι να παίξουμε ποδόσφαιρο κάποια μέρα, πληζ όχι αντιαθλητικά φάουλ ;)
Καλημέρα μωρό μου εχεις πμ.Τζενη και σε μενα πμ το τηλεφωνο σου Παρακαλω!
Καλημέρα καρδιά μου εχεις πμ.τηλεφωνο?
Στο τηλ. κατάλογο στο Τ
Καλημέρα μωρό μου εχεις πμ.Κούκλα μου το τηλ σου θα με το στείλεις σε πμ ?