Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα καρδιά μού.Καλημέρα όλοι μέρα θελω επειγόντως μουνοζουμα απο λατιναααααααααα λεωωωωωωωωωω
Καλημέρα μωρό επίσης.Καλημέρα ομορφιά μου!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Να έχεις μια όμορφη μερα!
![]()
![]()
![]()
Καλημέρα καρδιά μού έχεις πμ.Καλημερες κουκλα
Θα το σκεφτώ χαχχαχ μεσημέρι μωρό μού.Φωτό δεν έχει σήμερα καβλααααααα
Καλή σου μέρα κούκλα μου . Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευδιάθετη για να ξεσηκώνεις και εμάς . Αν θέλεις στείλε μου το τηλέφωνο σου . ΦιλάκιαΌμορφες Καλήμερες......
Καλημέρα καρδιά μού έχεις πμΚαλή σου μέρα κούκλα μου . Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευδιάθετη για να ξεσηκώνεις και εμάς . Αν θέλεις στείλε μου το τηλέφωνο σου . Φιλάκια
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμΚαλησπέρα Τζένη...που βρίσκω το τηλέφωνο σου ;
Αγάπη μου καλησπέρα, αχ βρε μωρό αν μπορούσα πιστεψεμε θα το έκανα αλλά δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι.Τζεναρα ελα εδώ στα χανια για δουλεια σημερα ηρθε εδώ ο 6ος Στολος περιπου 12,000 αμερικανοι καταδρομια στα χανια στα μπουρδελα θα παρουν τα μουνακια φωτια ελα εδώ να βγαλεις καμια μεζονετα και αμαξι
Πέστα σε εμάς που σε ξέρουμε είσαι τρομερό μωρό κ πάντα με το υπέροχο χαμόγελο στα χείλη σουΑγάπη μου καλησπέρα, αχ βρε μωρό αν μπορούσα πιστεψεμε θα το έκανα αλλά δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι.
Εγώ θέλω άνεση και χρόνο δεν μου άρεσε πότε η ξεπετα.
γιαυτο τζεναρα εισαι πρωτη...ποιοτικη οχι ποσοτικηΑγάπη μου καλησπέρα, αχ βρε μωρό αν μπορούσα πιστεψεμε θα το έκανα αλλά δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι.
Εγώ θέλω άνεση και χρόνο δεν μου άρεσε πότε η ξεπετα.
Ευχαριστώ πολύ μωρό μου.Πέστα σε εμάς που σε ξέρουμε είσαι τρομερό μωρό κ πάντα με το υπέροχο χαμόγελο στα χείλη σου
Πώς μωρό μου πως??????Τζένη καλησπέρα, φτιαξε μας πάλι