Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Θα βάλω το τηλ για 5 λεπτά στο προφίλ μου.Καλησπέρα Τζένη κορμάρα! Σου έχω στείλει pm. Από αυτά που βλέπω πρέπει να σε δοκιμάσω σύντομα!
Θα βάλω το τηλ για 5 λεπτά στο προφίλ μου.Καλησπέρα Τζένη κορμάρα! Σου έχω στείλει pm. Από αυτά που βλέπω πρέπει να σε δοκιμάσω σύντομα!
Ναι καρδιά μου αλλά και στην υπογραφή έχω βάλει το προσωπικό.Είναι αυτό που τελειώνει σε 669 ?
Ξανά πάρε τώρα σόρρυ.Δεν βλέπω κάτι. Σε πήρα στο ......669 αλλά δεν απαντάς
κ εμένα μου αρέσει να περνώ λατινα κ να κάνουμε 69.70.κ 71 που είναι η αγαπημένη μ στάση χα χαΔεν βλέπω κάτι. Σε πήρα στο ......669 αλλά δεν απαντάς

Καυλα μ εσυκ εμένα μου αρέσει να περνώ λατινα κ να κάνουμε 69.70.κ 71 που είναι η αγαπημένη μ στάση χα χα![]()
![]()
μωρο μ εσύ κοιμάμαι κ ξυπνάω κ βλέπω την κωλάρα σ μπροστά μ αυτό δέν είναι κωλάρα είναι τουμπιΚαυλα μ εσυ

Άστο το παιδί να βρεί την Λατινοκωλάρα στο τηλ να βρει την υγειά του μόλις την βάλει στα τέσσερα!!! Καλησπέρα Τζένη....κ εμένα μου αρέσει να περνώ λατινα κ να κάνουμε 69.70.κ 71 που είναι η αγαπημένη μ στάση χα χα![]()
![]()
αυτη η θέα μαν είναι σαν να πίνεις ποτάκι στήν καλντέρα εγώ προτιμώ φυσικά λατινα στα 4 αλλαΆστο το παιδί να βρεί την Λατινοκωλάρα στο τηλ να βρει την υγειά του μόλις την βάλει στα τέσσερα!!! Καλησπέρα Τζένη....

έχεις τπτ καλό για να ρίξω μπάς κ πάω ταμείο να πάρω λίγο σουφρα λατινας Γιώργο γιατί πάει η σύνταξη τέλοςκαλησπερα καυλο τζενακι

καλησπερα καυλο τζενακι
γερο δεν εχω πρετοιμασει καταλληλα ειχα παει εχθες ιπποδρομο
κάτι πήρε το μάτι μου στο Τσακ έτσι τήν επόμενη ποιο τυχερός μανγερο δεν εχω πρετοιμασει καταλληλα ειχα παει εχθες ιπποδρομο

θέλει κ αυτός μαν κωλάρα λατινας να δώ σε ποιό καβλί να κάτσει αυτός ο πάτοςΟλο εδω εισαι γιωργη

Καλησπέρα τι έγινε ρε αστέρι που χάθηκες εσύ εεε
Καλησπέρα αγάπη σήμερα ήμουν ρεπό χαχαχαχαχ.Καλησπέρα τι έγινε ρε αστέρι που χάθηκες εσύ εεε