Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα βρε παππού ματάκια είσαι χαχαχ.ωραία βυζάκια βλέπω πρωϊ πρωϊ..
Καλημέρα βρε παππού ματάκια είσαι χαχαχ.ωραία βυζάκια βλέπω πρωϊ πρωϊ..
Καλημέρα βρε παππού ματάκια είσαι χαχαχ.
Ότι καλύτερο για να ανεβει η....διαθεση μας και ν ανοιξουν τα ματια μας!!Να σε καλημεριζουν αυτες οι πολλα υποσχομενες ρωγιτσες και τα υπεροχα βυζακια της τζενης...καλημερα καυλααα!!!Καλημέρα μωράκια μου βλέπω ηλιοφάνεια να έχουμε σήμερα.![]()
![]()
![]()
![]()
Κι αν καποτε στα διχτυα της πιαστεις....Αφιερωμένη μάτια μου......

οχι μονο ωραια πολυ ωραιαωραία βυζάκια βλέπω πρωϊ πρωϊ..
αλλα τι να τα κανεις εσυ

Η Τζενη, ειναι ο ορισμος της αμαρτιας...Βλεποντας τη,καταλαβαινει κανεις γιατι διωχτηκαμε απο τον Παραδεισο κι οτι αυτα περι μηλου ειναι αηδιες...με τετοια Κωλαρα-κολαση, ποσο ν αντεξει κανεις και να μην αμαρτησει φιλοι μου?Η προσωποποιηση, να πω καλυτερα της αμαρτιας,με σαρκα και οστα στην κορμαρα της Τζενης, που σε στελνει αδιαβαστο στην κολαση (η στον Παραδεισο τελικα,διαλεγετε),με τα χαδια της,τα κολπα της και την πανω απ όλα, σωστη κι αψογη συμπεριφορα της...Αν δε, της φερθεις σωστα,τοτε μονο να κερδισει εχει καποιος απο το μωρο αυτο,που πραγματικα (για τα δικα μου γουστα τουλαχιστον), ειναι αυτου που πραγματικα λεμε Γυναικαρα!!!με τα ολα της,Κορμαρα,καυλες που διοχετευονται κι εκτονωνονται σωστα κι οπως πρεπει,τρυφεροτητα και χαδια γατουλας που μπορει ανετα να μεταμορφωθει σε αγριογατα,αλλα και να δεχτει πολυ περιποιση στην εκλπηκτικη της κωλαρα που υποσχεται και ειναι,για πολλα!!!Αχ τι κάνει ό αέρας σήμερα......
εχεις γινη μεγαλο χιουμορακι ρε κουφαλιτσαστο τηλ να υποθέσω![]()
![]()

Καλημέρα μωράκια μου βλέπω ηλιοφάνεια να έχουμε σήμερα.![]()
![]()
![]()
![]()
τι να κάνω σου έχω πεί είμαι παππούς δεν είμαι σάν εσένα πιτσιρικάς έτσι..οχι μονο ωραια πολυ ωραιααλλα τι να τα κανεις εσυ
αφου το γερανακι δεν δουλευη
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλημέρα γλυκούλι έχεις πμ.Που σε βρίσκουμε ;;
Πάω παραλία σήμερα![]()
![]()
![]()

Σωματαρα.. γεια σου τζενακι.. βαλε μας ρε αστερι και αυτη απο το αβαταρ !!![]()