TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
τι να την κανειςρε τι βλέπω σήμερα γέρος άνθρωπος πό πό μία κολάρα...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

τι να την κανειςρε τι βλέπω σήμερα γέρος άνθρωπος πό πό μία κολάρα...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Αφού είσαι Σαλονίκη εσύ, καλά εισαι μωρό...Να δω ποτε θα ρθει η ωρα μου για πμ!!!!
![]()
![]()
τον βλέπω κ σκιάζομαι μάν που να την καταφέρω αυτή την κολάρα γέρος άνθρωπος δεν πάς εσύ που είσαι κ τζοβενο εετι να την κανεις![]()
αφου δεν μπορεις να την
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ε ναι σιγα μην αφησω εσενα ραμολιτον βλέπω κ σκιάζομαι μάν που να την καταφέρω αυτή την κολάρα γέρος άνθρωπος δεν πάς εσύ που είσαι κ τζοβενο εε

Καλησπέρα μάτια μου έχεις πμ.καλησπέρα που ησουν εσυ κρυμμένη? οταν ευκαιρίσεις ρίσεις ενα τηλέφωνο επικοινωνίας
Καλησπέρα μάτια μου έχεις πμ.Τζενακι, contact details por favor !!!!!
τον βλέπω κ σκιάζομαι μάν που να την καταφέρω αυτή την κολάρα γέρος άνθρωπος δεν πάς εσύ που είσαι κ τζοβενο εε
Χαχαχα λες??????Μάλιστα μάλιστα σε βλέπω με πνευμονία μωρό ρίξε τίποτα πάνω σ χα χα![]()
![]()
![]()
![]()
σίγουρα βάλε κάτι πάνω σ μην έχουμε θέμα χε χεΧαχαχα λες??????
Να γλύφεις και να σκιζεις......Αφιερωμένη μάτια μου......
Σε ευχαριστω μωρο μου για την αφιερωση.....Αφιερωμένη μάτια μου......
Πρωινή πρωινήΚαλημέρα μωράκια μου βλέπω ηλιοφάνεια να έχουμε σήμερα.![]()
![]()
![]()
![]()
Καλημέρα μάτια μου πάντα είμαι πρωινή....Πρωινή πρωινή
Καλημέρα Τζένη.Καλημέρα μάτια μου πάντα είμαι πρωινή....
ωραία βυζάκια βλέπω πρωϊ πρωϊ..Καλημέρα μωράκια μου βλέπω ηλιοφάνεια να έχουμε σήμερα.![]()
![]()
![]()
![]()