Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Πάρε και ποδαράκια μωρό μου.Μέγιστο θέαμα!!!
Έχεις καμια φωτό με τα ποδαράκια σου μανάρι μου?
Πάρε και ποδαράκια μωρό μου.Μέγιστο θέαμα!!!
Έχεις καμια φωτό με τα ποδαράκια σου μανάρι μου?
Σου έχω στείλει 2 νεα πμ. Διάβασε το 2ο. Στο 1ο έχω κάνει λάθος.Πάρε και ποδαράκια μωρό μου.
οκ μωρό φιλάκιαΣου έχω στείλει 2 νεα πμ. Διάβασε το 2ο. Στο 1ο έχω κάνει λάθος.
πας να με πεθάνεις εσύ γέρο άνθρωπο εεεΠάρε και ποδαράκια μωρό μου.
αιωνια σου η μνημηπας να με πεθάνεις εσύ γέρο άνθρωπο εεε
τα κολυβα να φερεις

Καλημέρα μάτια μου ευχαριστώ πολύ φιλάκια
κόλαση...κωλάρα για τρελό καρφωμα......Καλημέρα Καλημέρα το σεισμό χθές ταρακούνησε το κρεβάτι μου και ξύπνησα έτσι![]()
![]()
![]()
Έχεις πμ μωράκι.Πως θα μπορούσα να εχω πμ κ εγω;
Έχεις πμ μάτια μου.Τηλεφωνο και σε εμας τους νεους?Ευχαριστω και καλησπερα
Ωραιο στησιμο καυλαΠάω για μπανάκι καλό μεσημέρι......

η καλυτερη λατινα μακραν...οχι σαν κατι αλλα ζωα ονοματα δε λεμε!η τζενη,ειναι στιν πρωτη 5αδα,με τα καλυτερα στησιματα στα 4..δεν κλεβει καθολου,και ετσι ειναι ποιο βαθια η διεισδυση....ετσι πληροφοριακα...