Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλό ξημέρωμα φιλάκια πολλά πολλά και παντού.
ρε τον σεισμό τί κάνει πρωί πρωί να κάνει ποιό συχνά σεισμό τότε αν είναι να ξυπνάς ετσι μωρό καλημέρα χε χεΚαλημέρα Καλημέρα το σεισμό χθές ταρακούνησε το κρεβάτι μου και ξύπνησα έτσι![]()
![]()
![]()
Καλημέρα γλυκούλι είδες ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω για να έρθω στα ίσα μού.ρε τον σεισμό τί κάνει πρωί πρωί να κάνει ποιό συχνά σεισμό τότε αν είναι να ξυπνάς ετσι μωρό καλημέρα χε χε
Καλημέρα γλυκούλι είδες ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω για να έρθω στα ίσα μού.


πάντα σεισμούς εεεευγε τεκνο μου
παντα τετοια![]()

Καλημέρα Καλημέρα το σεισμό χθές ταρακούνησε το κρεβάτι μου και ξύπνησα έτσι![]()
![]()
![]()
Καλημέρα Καλημέρα το σεισμό χθές ταρακούνησε το κρεβάτι μου και ξύπνησα έτσι![]()
![]()
![]()
θα πάρεις κ πινέλο μαζί γιατί η γλώσσα που να φτάσει μαν χα χα τούρλα το μωρο..Ο χρηστος και η παναγια τη κωλαρα ειναι αυτη???πρεπει να συναντηθουμε να τον γλυψω οπωσδηποτε

Μέγιστο θέαμα!!!Καλημέρα Καλημέρα το σεισμό χθές ταρακούνησε το κρεβάτι μου και ξύπνησα έτσι![]()
![]()
![]()
Οταν βρεθούμε αυτά θέλω να φοράςΚαλημέρα Καλημέρα το σεισμό χθές ταρακούνησε το κρεβάτι μου και ξύπνησα έτσι![]()
![]()
![]()
Καλημέρα μάτια μουΚαλημέρα κουκλάρα!!
Καλημέρα μάτια μου ευχαριστώ πολύ φιλάκιαευγε τεκνο μου
παντα τετοια![]()
Τι να κάνουμε μωρό μες στο πρόγραμμα είναι και αυτά χαχα.Χαχα!Καλό αυτό Τζένη!Να προσέχεις όμως...Καλημέρα!
Όχι όχι μωρό γιατί καμία μέρα θα ξυπνήσω χωρίς ρούχα και θα έχουμε πολλά ατυχήματα χαχα.Τότε να κουνάει πιο συχνά.