Μωρό? Χαχα.
Καραμιλφ είναι φίλε.
Έχεις πάει από κοντά ??
Μωρό? Χαχα.
Καραμιλφ είναι φίλε.
Έχεις πμ μωράκι.Τζένη θέλω και εγώ πρόγραμμα !
Περιμένω PM ..
φιλιά παντού !!!
Και εγω και εγω!!!!Έχεις πμ μωράκι.
Έχεις πμ μωράκι.Και εγω και εγω!!!!
Τρελανε μας καυλιαρα...για γλυψιμο εισαιΚαλό βράδυ μωράκια μου σήμερα είμαι φουλ HOT.
τί βυζάρες ειναι αυτές ρε μωρό πω πώ πωΤρελανε μας καυλιαρα...για γλυψιμο εισαι
ρε έχει μια κολάρα σούπερ το μωρο για πολύ σκίσιμο ..Τζενάρα !!! τελεία και παύλα είσαι αθεράπευτα καύλα !!!![]()
διαβασε ποιο πισω μεσα στο νημα και θα βρεις φιλεΚριτικές υπάρχουν;
Έχεις πμ μωράκι.Τζενη θελω και εγω προγραμμα.Περιμενω pm
Έχεις πμ μωράκι.Καλησπέρα και από μένα.
Περιμένω PM .
Καλημέρα μωρό μου επίσης τι κανείς?Καλημερα τζεναρα καλο σκ!!