Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Διαλέγεις και πέρνεις θα έρθεις με το καλό η σου κάνω σύλληψη?καλο ε χα χα παίζει καμία καλή φωτο μωρό
Διαλέγεις και πέρνεις θα έρθεις με το καλό η σου κάνω σύλληψη?καλο ε χα χα παίζει καμία καλή φωτο μωρό
παραδίνομαι κάβλα ψηλά τα χέρια κ κάτω το παντελόνιΔιαλέγεις και πέρνεις θα έρθεις με το καλό η σου κάνω σύλληψη?

παραδίνομαι κάβλα ψηλά τα χέρια κ κάτω το παντελόνι![]()
![]()
ωραία γραβάτα μωρό καλημέρα..Καλημέρα μωράκια μου να έχετε όλοι σήμερα μια όμορφη μέρα φιλάκια πολλά πολλά.
ΕΧΩ μια ιδια να βρεθουμε να στην δωσο ;)ωραία γραβάτα μωρό καλημέρα..
φοράς γραβάτα κ εσύ εεεΕΧΩ μια ιδια να βρεθουμε να στην δωσο ;)![]()
![]()
μετα της 23.30 ;) στην δουλεια ;)φοράς γραβάτα κ εσύ εεε
Εσύ πονηρουλι μήν κάνεις όνειρα γιατί σε εμένα την έταξε.φοράς γραβάτα κ εσύ εεε
Πολύ καλή περίπτωση φαίνεται
Για τα χρήματα που ζητάει πιστεύω είναι vfm
Την έχω βάλει στο στόχαστρο

για αυτό σε πάω επειδή είσαι κύριος χα χαμετα της 23.30 ;) στην δουλεια ;)
καταρχήν καλώς ήρθες.για να στείλεις pm πρέπει να κάνεις 5 ποστ σε κάποια νήματα.μετά στέλνεις πμ στη κοπέλα και σου στέλνει τηλ. πρόγραμμα κτλ.τώρα το vfm είναι value for moneyΚαλημέρα σε όλους !!! είμαι "φρέσκος" στον χώρο .. τι σημαίνει vfm ??
Επίσης, που θα βρω την Λατίνα ?? είδα κάτι post στην αρχή αλλά δεν ανοίγουν .. PM δεν μπορώ να στείλω λόγω "φρεσκάδας"... χαχαχα
πήρα φωτιά !!!![]()
![]()

καταρχήν καλώς ήρθες.για να στείλεις pm πρέπει να κάνεις 5 ποστ σε κάποια νήματα.μετά στέλνεις πμ στη κοπέλα και σου στέλνει τηλ. πρόγραμμα κτλ.τώρα το vfm είναι value for money![]()
![]()
Καλώς σας βρήκα παιδιά !!
Φίλε πίστεψα για μια στιγμή πως το vfm ήταν κάτι τρελό πορνοδιαστοφικό !!! LOL !!
Σ ευχαριστώ πολύ για τo info !!!
Το μωράκι(Να΄ναι καλά) αυτό είναι στα specs μου και λέγονται μόνο τα καλύτερα όσο έχω διαβάσει και έχω δει εδώ,
Θα κάνω μερικά post ακόμα σαν νέος μπας και δω και εγώ το θεϊκό μωρό από κοντά!!!
Κάθε αρχή και δύσκολη λένε ! χαχααχα