sohoviz
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.449
- Κριτικές
- 13
- Like
- 1.436
- Πόντοι
- 1.096
καλημέρα καλημέρα σήμερα δέν έχει φωτο μωροΚαλημέρα αγάπες μου, να έχετε όμορφη μέρα φιλάκια πολλά πολλά.

καλημέρα καλημέρα σήμερα δέν έχει φωτο μωροΚαλημέρα αγάπες μου, να έχετε όμορφη μέρα φιλάκια πολλά πολλά.

τι να την κανεις :- γερος ανθρωπος ουτε κουκου κανει ουτε κουκουρουκουκαλημέρα καλημέρα σήμερα δέν έχει φωτο μωρο![]()
![]()

Το παλεύω ρε μήν κοιτάς εσύ που είσαι μικρό παιδίτι να την κανεις :- γερος ανθρωπος ουτε κουκου κανει ουτε κουκουρουκου![]()
![]()
![]()
![]()

καλημέρα καλημέρα σήμερα δέν έχει φωτο μωρο![]()
![]()
βρεφοςΤο παλεύω ρε μήν κοιτάς εσύ που είσαι μικρό παιδί![]()
![]()

τι τουρλαλα είναι αυτή πώ πώβρεφος![]()
![]()
![]()
Μικρέ βουρ..

ΠΕΡΙΜΕΝΩ τον δοκιμαστη να κανει το πρωτο βηματι τουρλαλα είναι αυτή πώ πώ![]()
Μικρέ βουρ..
![]()
![]()
;) οκ οκ στήν σειρά κ εσύ χε χεΠΕΡΙΜΕΝΩ τον δοκιμαστη να κανει το πρωτο βημα![]()
;)
![]()
![]()
απο οτι ξέρω ναι την δίνει μαν..Την δινει κιολας ?
Καλησπέρα ματιά μου εχεις πμ.Καλησπέρα τζενακι π μπωρο να σε βρο;
καλημερα γεροντα την ευλογια σουΚαλημέρα τζεναρα με τήν τρελή κολάρα![]()
![]()
![]()

αμήν γιαβρι μ εγώ θέλω την ευλογία απο την λατινα να πάρω τα ίσια μκαλημερα γεροντα την ευλογια σου![]()
![]()
![]()
![]()

βλεπω απεκτησες χιουμορακι εεε ;)αμήν γιαβρι μ εγώ θέλω την ευλογία απο την λατινα να πάρω τα ίσια μ![]()
![]()
![]()

καλο ε χα χα παίζει καμία καλή φωτο μωρόβλεπω απεκτησες χιουμορακι εεε ;)![]()
![]()
![]()