Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα μωρα μου.... σήμερα και αν είναι καιρός για δύο.
Καλημέρα γλυκούλι χαχαχ αμέσως εσύ τρέλες ήθελα να πω αλλά άλλα άλλα σε φιλώ θερμάΝαι Τζενη μου το ξέρουμε όλες οι λατινες έχετε τρελλές απαιτήσεις,μόνο εσυ κούκλα μου εισαι νορμαλ κ πρέπει να σε προσέχουμε...
δες λιγο ποιο πισω εχει ανεβασει φωτο το μωρο!αλλά χωρίς φωτογραφία σου..... να δούμε την ομορφιά σου εμείς που ερχόμαστε από μακρυά![]()

μωρο σου έχω στείλει μήνυμα στο email!!!Καλημέρα γλυκούλι χαχαχ αμέσως εσύ τρέλες ήθελα να πω αλλά άλλα άλλα σε φιλώ θερμά
Γίνε ποιό σαφείς δεν κατάλαβα μωράκι.ρε συ γουσταρες σκινι , τι εγινε?
αρχισες να γουστάρεις χούφτωμα επιτελους?
Έχεις πμ.μωρο σου έχω στείλει μήνυμα στο email!!!
εγώ δεν έχω π.μ.... :- :- :-Έχεις πμ.
Καλησπέρα ψυχή μου καλά είμαι.Καλησπέρα κάβλα. Τι κάνεις;![]()
![]()
![]()
Τώρα έχεις πμ χαχαχ φιλάκια.εγώ δεν έχω π.μ.... :- :- :-
Τα σπάει η φώτο στο προφίλ σου καύλα μου ...![]()
Θα τα πούμε λίαν συντόμως απο κοντά ;) ;) !

Αγάπη μου εσύ.Καλησπερα τζενακι![]()
![]()
![]()
Για να χαρακτηρίσεις κάτι «όμορφο», πρέπει να σου προκαλεί θαυμασμό και ευχαρίστηση. εσύ ομως εκτος αυτων προκαλείς ανεξερεύνητα και αδιόρατα μυστικά
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Έχεις πμ.Καλησπέρα Τζένη. Μπορείς να μου πεις κι εμένα πρόγραμμα και τιμή; Επίσης τι ώρες μπορούμε να σε βρούμε; Φιλια πολλα!
ομοίως κ σε μένα πορ φαβορ;Έχεις πμ.
Έχεις πμ μι αμορομοίως κ σε μένα πορ φαβορ;