dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.437
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.178
- Πόντοι
- 746
Καλημέρα και καλή χρονιά μαντμαζέλ,το +χ μπροστά απο το όνομα σου είναι κάτι σαν συμπλήρωση δελτίου για να ρίξεις στα ΟΠΑΠ.
Ημίχρονο Χ και τα τι αύτα? Εγώ δεν είμαι καλός στο στοίχημα όλο κουβά πάω.
Ημίχρονο Χ και τα τι αύτα? Εγώ δεν είμαι καλός στο στοίχημα όλο κουβά πάω.