Giannisampel96
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2019
- Μηνύματα
- 196
- Like
- 115
- Πόντοι
- 1
Καλησπέρα στην γυναικάρα αυτού του site!!!Καλησπέρα αγάπες μου.![]()
![]()
![]()

Καλησπέρα στην γυναικάρα αυτού του site!!!Καλησπέρα αγάπες μου.![]()
![]()
![]()

Καλησπέρα στην γυναικάρα αυτού του site!!!![]()
![]()
![]()
Καλησπέρα Θεσσαλία Βόλο ποτέ θα είσαι?
Τσακ ήρθα για λίγο Και φεύγω πάλι.
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*Γιαννενα?
Καλημέρα ματάκια μου, μόλις φύγω από την Sexsaloniki αρχές Ιουλίου.
Στην Αθήνα θα μείνεις να σε δούμε και εμείς;;;
Τζεναρα θεσσαλονικη ποτε λες;
ανανεωμένη,βλέπω...το πίσω σύστημα...?......σε κάτι φρέσκο,μετά καραντίνας εποχή....Καλησπερούδια καυλες μου, να έχετε ένα όμορφο μεσημέρι.
ανανεωμένη,βλέπω...το πίσω σύστημα...?......σε κάτι φρέσκο,μετά καραντίνας εποχή....

Καλησπέρα μωρό, χαχαχα εγώ φτιάξει πιστά για προσγείωση Χαχαχαα άστα να πάνε.
Πρέπει να του βγάλω άδεια κυκλοφορίας.
ολοκληρωμένη ανανέωση....ούτε καν πίστα....για δες τι σχόλια θα σου κάνουν οι φαν,του είδους!!!!....Καλησπέρα μωρό, χαχαχα εγώ φτιάξει πιστά για προσγείωση Χαχαχαα άστα να πάνε.
Πρέπει να του βγάλω άδεια κυκλοφορίας.
