Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Μωρό μου εσύ....απίστευτο μωρό!!!!!
Μωρό μου εσύ....απίστευτο μωρό!!!!!
ΚαλησπέραΚαλησπερα
Έχεις πμ σ
Καλησπερα κύριοι Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτωχια σ αυτήν την περίπτωση ένα θα πω : ΑΞΙΑ Η κοπέλα τιμά τα χρήματα του πελάτη μέχρι ευρώ Από εμφάνιση μπαμπατσικη τριάντα κ κάτι κορασίδα,εμφανώς λατίνα από κορυφή μέχρι νύχια Από διάθεση και συμμετοχή τα πάντα όλα αν σε γουστάρει Εύγε μωρό μου και στο επανειδην Υ.Γ με την κοπέλα βρεθήκαμε για 1.5 ώρα σήμερα 29/12
Καλημέρα γλυκούλι χαχαχ αμέσως εσύ, κοίτα εμένα η προτεραιότητα μου είναι να περνάτε καλά, που πιστεύω ότι δεν πρέπει να έχω αφήσει κανέναν δυσαρεστημένος αλλά μήπως ό άνθρωπος ήθελε να πει για τη χημεία? Αλλο τίποτα δεν έχω να πω χαχα ο κάθε ένας πως μπορεί και θέλει να περιγράψει την εμπειρία του μαζί μου.Δηλαδη φιλε μου αμα δε σε γουσταρει δε περνας καλα? Για να μας το εξηγησει λιγο η κορασιδα Τζενη αυτο?
Καρδιά μου ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.Λίγα λόγια και καλά: η Τζένη αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλή τόσο στο κρεβάτι όσο και στο σόσιαλ. Πέρασα δυο ώρες όνειρο, δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου μετά. Για το τάντρα για το τάντρα, θα πουλήσω και τα γίδια και τη μάντρα! Φιλάρες Τζένη.
Καλημέρα μωρό κανονικά είναι Τζένιφερ αλλά λέω Τζένη επειδή δεν ξέρουν όλοι να το λένε.Τζενη απο το Jennifer???
Ναι αλλά τελικά το μετάνιωσα δεν υπάρχει λόγος, ίσως στο μέλλον να έρθω. Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με υγεία.Καλημερα και σε σενα και χρόνια πολλά.Εσυ δεν ηταν να ερθεις Κρητη στις γιορτές?
Στειλε κανα πμ αμα ανεβω εγω μετα τις ελιές,εχω αναγκη μασαζακι σπεσιαλ.Καλή χρονιά μαναρι μουΝαι αλλά τελικά το μετάνιωσα δεν υπάρχει λόγος, ίσως στο μέλλον να έρθω. Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με υγεία.
Έχεις πμΣτειλε κανα πμ αμα ανεβω εγω μετα τις ελιές,εχω αναγκη μασαζακι σπεσιαλ.Καλή χρονιά μαναρι μου

καλημερα αστερι σε ευχαριστω πολυ για χθες το απογευμα περασα υπεροχα και θα το επαναλαβουμε συντομα καλη χρονια να εχουμεΜια γλυκιά και όμορφη μέρα να έχετε όλοι σήμερα.

Ελήφθη...ευχαριστώ κοριτσαρε,καλημέρα και καλή χρονιά να εχουμε!Έχεις πμ
Γράψε και μια κριτική ....καλημερα αστερι σε ευχαριστω πολυ για χθες το απογευμα περασα υπεροχα και θα το επαναλαβουμε συντομα καλη χρονια να εχουμε![]()
![]()
![]()