Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

bozoras

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
6
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Λίγα λόγια και καλά: η Τζένη αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλή τόσο στο κρεβάτι όσο και στο σόσιαλ. Πέρασα δυο ώρες όνειρο, δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου μετά. Για το τάντρα για το τάντρα, θα πουλήσω και τα γίδια και τη μάντρα! Φιλάρες Τζένη.
 

jhon2005

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2011
Μηνύματα
84
Κριτικές
1
Like
39
Πόντοι
0
Καλησπερα κύριοι Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτωχια σ αυτήν την περίπτωση ένα θα πω : ΑΞΙΑ Η κοπέλα τιμά τα χρήματα του πελάτη μέχρι ευρώ Από εμφάνιση μπαμπατσικη τριάντα κ κάτι κορασίδα,εμφανώς λατίνα από κορυφή μέχρι νύχια Από διάθεση και συμμετοχή τα πάντα όλα αν σε γουστάρει Εύγε μωρό μου και στο επανειδην Υ.Γ με την κοπέλα βρεθήκαμε για 1.5 ώρα σήμερα 29/12

Δηλαδη φιλε μου αμα δε σε γουσταρει δε περνας καλα? Για να μας το εξηγησει λιγο η κορασιδα Τζενη αυτο?
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Δηλαδη φιλε μου αμα δε σε γουσταρει δε περνας καλα? Για να μας το εξηγησει λιγο η κορασιδα Τζενη αυτο?
Καλημέρα γλυκούλι χαχαχ αμέσως εσύ, κοίτα εμένα η προτεραιότητα μου είναι να περνάτε καλά, που πιστεύω ότι δεν πρέπει να έχω αφήσει κανέναν δυσαρεστημένος αλλά μήπως ό άνθρωπος ήθελε να πει για τη χημεία? Αλλο τίποτα δεν έχω να πω χαχα ο κάθε ένας πως μπορεί και θέλει να περιγράψει την εμπειρία του μαζί μου.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Λίγα λόγια και καλά: η Τζένη αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλή τόσο στο κρεβάτι όσο και στο σόσιαλ. Πέρασα δυο ώρες όνειρο, δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου μετά. Για το τάντρα για το τάντρα, θα πουλήσω και τα γίδια και τη μάντρα! Φιλάρες Τζένη.
Καρδιά μου ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.308
Κριτικές
11
Like
308
Πόντοι
3.225
Τζενη απο το Jennifer???
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.308
Κριτικές
11
Like
308
Πόντοι
3.225
Καλημερα και σε σενα και χρόνια πολλά.Εσυ δεν ηταν να ερθεις Κρητη στις γιορτές?
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καλημερα και σε σενα και χρόνια πολλά.Εσυ δεν ηταν να ερθεις Κρητη στις γιορτές?
Ναι αλλά τελικά το μετάνιωσα δεν υπάρχει λόγος, ίσως στο μέλλον να έρθω. Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με υγεία.
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.308
Κριτικές
11
Like
308
Πόντοι
3.225
Ναι αλλά τελικά το μετάνιωσα δεν υπάρχει λόγος, ίσως στο μέλλον να έρθω. Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με υγεία.
Στειλε κανα πμ αμα ανεβω εγω μετα τις ελιές,εχω αναγκη μασαζακι σπεσιαλ.Καλή χρονιά μαναρι μου
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2013
Μηνύματα
623
Κριτικές
1
Like
641
Πόντοι
86
καλημέρα τζενη  καλη χρονια να εχουμε....... κουκλαρα μου  :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Μια γλυκιά και όμορφη μέρα να έχετε όλοι σήμερα.
καλημερα αστερι σε ευχαριστω πολυ  για χθες το απογευμα περασα υπεροχα και θα το επαναλαβουμε  συντομα καλη χρονια να εχουμε  :rose: :rose: :rose:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom