Δεν ειναι περιεργο,η γλωσσα του σωματος μαρτυραει πολλα..
Ο τυπος που του εκανε τη παρατηρηση,ως προεδρος του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου,αρχικα βλεπει οτι ο Τσιπρας τα εχει σταυρωμενα τα χερια...και τα σταυρωνει και αυτος.!
Μετα βλεπει οτι οι Αμερικανοι δεν τα εχουν σταυρωμενα και το λεει στο Τσιπρα...και αφου η πρωθυπουργαρα τα ξεσταυρωνει το ιδιο κανει μετα και αυτος..!
Ολο το δραμα τής ελληνικης "αρχουσας" ταξης..
Θελει να τα εχει καλα με τα ντοπια αφεντικα,αλλα κυριως να μην κακοκαρδισει τα Μεγαλα αφεντικα!
Οπως ελεγε και ο μακαριτης Μποδοσακης.."Παντα με το γκουβερνο..!"
Κίνημα Αλλαγής: Λύση για τη χώρα είναι εκλογές τώρα και αλλαγή πολιτικής
«Τίποτα πια δεν περιμένει ο Ελληνικός λαός από τον ίδιο και την καιροσκοπική ομάδα με την οποία κυβερνά» σημειώνει στην ανακοίνωση που εξέδωσε για την ομιλία του πρωθυπουργού
«Αμετανόητος και προκλητικός για την κοινή λογική ο κ. Τσίπρας, στην τελευταία του παράσταση ως Πρωθυπουργός. Οι εξοντωτικοί στόχοι και φόροι παραμένουν» σημείωσε το ΚΙΝΑΛ σχολιάζοντας την ομιλία Τσίπρα στην 83η ΔΕΘ.
Το ΚΙΝΑΛ σημειώνει επίσης: Κλείνει ο κύκλος του με τεράστια ζημιά για τη χώρα και με επώδυνες δεσμεύσεις για το μέλλον.
Τίποτα πια δεν περιμένει ο Ελληνικός λαός από τον ίδιο και την καιροσκοπική ομάδα με την οποία κυβερνά.
Λύση για τη χώρα είναι εκλογές τώρα και αλλαγή πολιτικής».
Τα τρως αμάσητα ότι σου πουλάνε, οι ''ψευτοδημοκράτες'', που σε έχουν ληστέψει και καταστρέψει. Όταν ξεχρεώσει το κόμμα σου έλα και μίλα μου, βολεμένε δημόσιου υπάλληλε.