Νομιζεις. Και γιατι εξαφανιστηκε ?
Τυπε τα κομμουνια ειναι αποφασισμενα να παρουν τη ρεβανς αν γινουν κυβερνηση. Παιξτο και συ ΣΥΡΙΖΑιος οπως και γω μπας και τη βγαλουμε καθαρη. Οσο για το Λακη τον βλεπω συντομα να δεχετε καμια επισκεψη στο ιατρειο απο τιποτα μαλιαδες αξυριστους του ΣΥΡΙΖΑ.
Νομιζεις. Και γιατι εξαφανιστηκε ?
Τυπε τα κομμουνια ειναι αποφασισμενα να παρουν τη ρεβανς αν γινουν κυβερνηση. Παιξτο και συ ΣΥΡΙΖΑιος οπως και γω μπας και τη βγαλουμε καθαρη. Οσο για το Λακη τον βλεπω συντομα να δεχετε καμια επισκεψη στο ιατρειο απο τιποτα μαλιαδες αξυριστους του ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν θεωρείς δεδομένο δηλαδή ότι σε ενδεχόμενες εκλογές λόγω αδυναμίας σχηματισμού κυβερνήσεως θα λάβει ακόμη περισσότερες ψήφους; Μιλάω για απόλυτο αριθμό, όχι για ποσοστά.
Στις επομενες εκλογες περιμενετε αυξημενα ποσοστα για συριζα και καμμενο
Η χρυση αυγη θα χασει λιγο η θα παραμεινει στα ιδια ποσοστα
Πασοκ και ΝΔ 4ο και 2ο κομμα αντιστοιχα ενω το κκε μια απο τα ιδια
Θα προτιμουσα ενα ΚΚΕ με Λιανα Κανελη για αρχηγο.....