mounitsa
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Οκτ 2006
- Μηνύματα
- 20.860
- Like
- 14
- Πόντοι
- 366
η νδ δεν ειναι φασισμος...ειναι η μονη λυση


ο Μεγαλειοτατος μονο δινει τυπεΟ Μεγαλειοτατος τυπε θα μας επαιρνε τα λεφτα?
![]()
η μονη λυση ειναι η αλλαγη πολιτευματος και η επιστροφη του Βασιλεαη νδ δεν ειναι φασισμος...ειναι η μονη λυση![]()

να φοβαται ο λακης τυπε?Μηπως φοβαται οτι θα στοχοποιηθει απο τους ΣΥΡΙΖΑιους ?
Ειμαι ΑΝΤΙΑΡΙΣΤΕΡΟΣ. Μακάρι ΟΛΗ η ΔΕΞΙΑ-ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΝΑ ΕΝΩΝΟΤΑΝ μπροστά στον κίνδυνο να πέσει η χώρα στα χέρια του τσίπρα.
δεξια

ενω το πασοκ τυπε ε???αριστεραδεξια
και τα 2 ακρα![]()
![]()
ενω το πασοκ τυπε ε???
τυπε ενα δε φτανειθαχεις παρατηρησει οτι μετα τις εκλογες δεν μπαινει συχνα
και αυτο...
λεει πολλα.....
και ποια ειναι η λυση τυπε?εκει με τα 2 χερια![]()
τυπε ενα δε φτανει
τυπε ο πετρακης δεν εχει μπει καθολου να μας κανει αναλυση :Sτυπε απο τους καρατζαφερικους εχασα καμια αναλυση? πως δικαιολογησαν την ντοματα εκτος βουλης?
Ακουσα οτι προσχωρουν στην ΝΔτυπε απο τους καρατζαφερικους εχασα καμια αναλυση? πως δικαιολογησαν την ντοματα εκτος βουλης?

η μονη λυση ειναι η αλλαγη πολιτευματος και η επιστροφη του Βασιλεα![]()
επιτελους θα φανει χρησιμος τοσος Ζαμπουνης που εχω μελετησει 
και ποια ειναι η λυση τυπε?![]()

τυπε ο πετρακης δεν εχει μπει καθολου να μας κανει αναλυση :S
τυπε ο πετρακης δεν εχει μπει καθολου να μας κανει αναλυση :S
μπορεις να σταθεις διπλα σε γαλαζοαιματους μουνιτσα?σωστο κι αυτοεπιτελους θα φανει χρησιμος τοσος Ζαμπουνης που εχω μελετησει
![]()
μολλον περιμενει τι θα πει ο αρχηγος του τυπεααααααα κακως πολυ κακως.
μπορεις να σταθεις διπλα σε γαλαζοαιματους μουνιτσα?